Sabah alarmımın sesine uyandım aslında pek alarm kurmayı sevmem ama Murat'ın ne diyeceğini çok merak etiğim için akşam uyurken alarm kurmuştum. Alarm çalar çalmaz hemen elimi yüzümü yıkamaya gittim.Yıkadıktan sonra direk telefonumu alıp Murat'ı aradım.Ama dünkü gibi yine telefonlarımı açmadı.Gerçekten ne diyeceğini ve neden bana böyle davrandığını çok merak ediyordum. Murat ve benim ortak bir arkadaşımız var.Onun adı da Yusuf (reynmen) ben hemen Yusuf'u aradım ve Murat' a okulun oradaki kafeye gelmesini söylemesini istedim.Yusuf Murat'ı aramış ve aynen benim söylediğim gibi her şeyi söylemiş.Murat kötü olduğunu ve gelemeyeceğini söylemiş ama Yusuf ısrar edince onu kıramamış ve okulun oradaki kafeye gelmeye ikna olmuş. Tabii ki bende orada olacaktım ama Murat'ın bundan haberi yoktu.Ben okulun oradaki kafeye çoktan gitmiştim.Ve uzaktan Murat'ı gördüm.Beni görünce yüzü düştü tam geri dönecekti ki ben kolundan tutup zorla masaya oturttum.Yanımızda Yusuf ve Yusuf'un sevgilisi Buket de vardı Buket benim en iyi arkadaşım Yusuf'ta Murat'ın en yakın arkadaşıydı.Sonra ben Murat'a neden böyle davranıyorsun diye sordum.O anda Yusuf ve Buket baş başa konuşmamız için bizim yanımızdan ayrıldılar.Murat her zaman ki gibi hiçbir şey demedi.Ben ısrarla sorduğum için tamam Beren söyleyeceğim ama seni üzmekten korkuyorum dedi. Açıkçası ben Murat'ın az çok ne diyebileceğini tahmin ediyordum ama yineden tamam hadi söyle artık dedim .Murat söze başladı ve dedi ki Beren ben gerçekten seni çok sevdim .Artık olmuyor.Zaten benim hayatımda başka bir kız var.İçimde sana karşı hiç bir duygu yok bu yüzden ben ayrılmak istiyorum dedi.Benim düşüncemle Murat'ın dediği çok alakasızdı. O anda Murat'tan duyduklarımın şokuyla dona kaldım.Ne yapacağımı nasıl bir tepki vereceğimi bilmiyordum.Ama bu üzüntümü Murat'a belli etmemeye çalıştım çünkü o böyle bir şey yaptıysa benim üzülmemin bir anlamı kalmazdı zaten .Ondan sonra Murat'a hm anladım dedim.Murat benim bu söylediğine karşı anlayışımı görünce yüzünde bir şaşkınlık oluştu .Ben de ona " Suç sen de değil.Adam olmadığını bilseydim senle çıkmazdım" deyip.Oradan çıktım.Ona sanki hiç önemsememiş gibi davrandım ama öyle değildi.Sonuçta 1 yılımı onunla geçirdim.Unutmam zor olacaktı.Hızlı adımlarla yürüyordum. Buket'i aradım ve hemen buluşmamız gerektiğini söyledim.Buket Yusuf'la berabermiş.Fakat en yakın arkadaş olduğumuz için benimle geleceğini söyledi.Murat'la tekrar karşılaşmamak için ona uzak bir yerde buluşmak istediğimi söyledim oda hemen kabul etti.Beraber İstinye Park'a gittik.Sonra bir Kahveciye geçtik.Neyse orada oturduk.Buket'e her şeyi anlattım.Buket benim üzüldüğümü görünce oda üzüldü.Beni teselli etmeye çalışıyordu ama ben bu sözlerden sonra teselli olabileceğimi zannetmiyordum.Onun artık adını ağzıma bile almak istemiyordum.Ama onu nasıl unutacağımı gerçekten bilmiyordum.Saate baktım çok geç olmuştu Bukete bu gece benim yanımda kalır mısın dedim.Oda beni kırmadı ve bu gece tamam sizde kalırım dedi.O an çok mutlu olmuştum çünkü en yakın arkadaşımın benim yanımda olması bana mutluluk veriyor. Sonra ben ağladığım dan dolayı çok uykum gelmişti,yatmaya gittim ve derin bir uykuya daldım :).
3 oy daha gelirse yeni bölümmmmm