3.BÖLÜM

184 24 72
                                    

Dün o kadar ağlamışım ki uyandığımda resmen gözlerimi açamıyordum.Kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.Yıkadıktan sonra hemen Buket'i uyandırdım Buket hala uyuyordu.Buket'i  bir iki kez sarstıktan sonra Buket sonunda uyandı ve o elini yüzünü yıkarken bende kahvaltıyı hazırlamaya başladım.Buket de elini yüzünü yıkadıktan sonra yanıma geldi ve beraber kahvaltı yaptık.Ben hala dünkü olayın şokundaydım . Buket bunu farketti ve Beren sakin ol sen daha iyilerine layıksın deyip beni teselli etti. Gerçekten de üzüntülüyken dostlarının senin yanında olması benim için çok güzel bir duygu ben az da olsa kendimi toparladıktan sonra kafam dağılsın diye Buket'e Buket gel beraber alışverişe gidelim dedim oda benim hiç kırmadan direkt kabul etti.Ve beraber alışveriş mağazasına geldik .Kendimize 3,5 tane birşey aldık.Ama en fazla makyaj malzemesi aldık.Alışveriş mağazasından çıktık ve eve doğru ilerlemeye başladık.Nihayet eve gelebildik.Eve geldikten sonra Buket Yusuf'u aradı .Yusuf da Murat'ın yanında olduğu için onun ağzından laf almaya çalışıyordu.Ama Yusuf hiçbirşey söylemedi.Murat beni hemen unutmuş dedim Buket' e ben haklı olduğum için Buket birşey söyleyemedi.Sonra ben neyse ya bende onu unuttum dedim ve neşemiz yerine geldi .

ERTESİ GÜN

Ertesi gün okula doğru yol aldık.okula geldikten sonra sınıfa doğru yürümeye başladık.Ben yürürken bir çocuğa çarptım aynı zamanda oda bana çarptı .Benim kitaplarım ve defterlerim yere düştü onuda .Ben hemen kitaplarımı toplayıp çocuktan özür diledim oda benden diledi neyse ki iyi birisiydi bana birşey söylemedi .Ama o an ben o çocuğa aşık oldum.Ve bunu hemen Buket'e söyledim.Buket bana Beren daha çocuğun ismini bilmiyosun diye tepki verdi.Ama ben çoktan aşık olmuştum.Buket'in dedikleri 1 kulağımdan giriyo öbür kulağımdan çıkıyordu.Ben hemen eve gelip kimdir neyin nesidir bu çocuk diye leptopumun başına oturup araştırdım.Ve nihayet ki instagram sayfasını buldum o an gerçekten de çok mutluydum.Çocuğun adı Berkcan soyadı da Güvendi.Oldukça yakışıklı ve çok iyi birine benziyordu.O an onun fotoraflarını görünce gerçekten de aşık olduğumu anladım .Saate baktığımda epey geç olmuştu ve ben  hemen yarın olsunda okula gidip tekrar onu görebilmek için hemen yatağıma geçip derin bir uykuya daldım.

5 oy daha gelirse yeni bölüm her sabah ve her akşam yeni bölüm gelicek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin