,,Sayori, měli bysme jít, už teď přijdeme pozdě." řekl jsem Sayori důrazně. ,,No tak fajn..." povzdechla si Sayori. Se Sayori si vždycky dáváme závod, kdo bude první ve škole. Vždycky vyhraje Sayori. Ona totiž má někdy té energie až moc... -.-
——PO ŠKOLE——
Skončilo vyučování, a všichni se hrnuli ze třídy a chystali se na oběd. Obvykle chodím s ostatními, ale dneska ne. Koukal jsem do prázdna a přemýšlel. Ani sám nevím, o čem jsem přemýšlel. Cítil jsem ale zvláštní pocit, nevím jak bych ho popsal. Najednou do mé třídy přiběhla Sayori. ,,Niki??" ,,Sayori? Co tady děláš???" zeptal jsem se nervózně. ,,No, myslela jsem, že tě chytnu, jak jdeš na oběd ale koukám, že se tady dívaš do prázdna." zasmála se Sayori. ,,Sayori běž do svého klubu, nestihneš to, když na mě budeš čekat. ,, No... víš.." znervózněla Sayori. ,,Co?!" zeptal jsem se jízlivě. ,,Přihlásila jsem tě do našeho klubu." pousmála se Sayori. ,,Ach Sayori.. nikdy neslibuj to, co nemůžeš splnit!" ,,Prosííííím!!!!! Holky budou naštvaný, když tam nepůjdeš!!!" řekla Sayori zoufale. ,,Ach, dobře.." povzdechl jsem. ,,Děkuji ti!" rozesmála se Sayori a obejmula mě kolem krku.
Táhla mě za ruku tak, že jsem si myslel, že mi ji zlomí! ,,Au! Netahej mě!!" zařval jsem přes celou chodbu. ,,Ehehe! Promiň :D!" řekla Sayori a zasmála se.
——V KLUBU——
Se Sayori jsem vešel do obrovské místnosti, kde se scházela s holkama. Najednou Sayori zvolá: ,,HOLKYYY!!! MÁME TADY NOVÉHO ČLENA!!!!!"
Zařvala tak hlasitě, že mě ještě půl hodiny, pískalo v uších. Přibehla první holka, s růžovými, krátkými vlasy a vypadala dost rozzuřeně. ,,Sayori! Kolikrát jsem ti říkala, ať neječíš jako de*il?!" ,,Ehehe, promiň." zasmála se Sayori. ,, Um.. kdo to je??" zeptal jsem se vyděšeně. ,,Tohle je Natsuki, člen našeho klubu. Umí být dost nepříjemná! Ale má ty nejlepší dortíky na světě!" ,,Sayori! Já jsem pořád tady!" křičela Natsuki. Pomalu, se ke mě blížila druhá holka, byla nádherná! Musel jsem se na ní koukat, jako na obrázek! Krásné, dlouhé, fialové vlasy a byla vyšší než já! ,, Ahoj??" řekla potichu a nervózně. ,,Ahoj! Já jsem Nicolas, ale říkej mi Niki." ,,Dobře... J-já jsem Yuri.." vykoktala Yuri ze sebe. ,,Udělal jsem něco??" zeptal jsem se Sayori. ,,Ne, ona je strašný strašpytel a je pořád nervózní." usmála se Sayori. Pak přijde třetí a poslední holka. ,,Ahoj Niki, já jsem Monika. Sayori mi o tobě hodně vyprávěla, nemusíš se bát! Vyprávěla mi o tobě v dobrém. O náš klub se starám, protože jsem prezidentka tohoto klubu." řekla Monika mile. ,,Ahoj Moniko, moc mě těší!" řekl jsem.
ČTEŠ
Doki Doki Literature Club CZ
HorrorNiki je normální kluk, jako každý jiný. Jenže má strašně potrhlou kamarádku Sayori, která ho zavede do klubu literatury, kde se seznámí s ostatníma holkama. Vše vypadá tak krásně a růžově, jenže, stačí jeden špatný krok a jsi v ******! Pokazí se gra...