3. Kapitola Příprava na festival

143 7 0
                                    

,,A co tady budu dělat??" zeptal jsem se. ,,No, brzy započne festival a nás holek je málo, budeme potřebovat tvoji pomoc." odpověděla Monika. ,,A jak vám budu pomáhat??" ,,Každý člen, tu má nějakou roli. Natsuki upeče sušenky a dortíky, Yuri pomůže s básněmi a Sayori... eh.. no... je uklízečka! A já tomu tady velím a mám všechno na starost. A ty pomůžeš holkám, že si vybereš dvě členky a s nima budeš spolupracovat. Můžeš si vybrat i mě, jestli chceš. Kohokoliv, jen budeš chtít. Máš hodně času, na rozmyšlenou. Protože si nejdříve pochutnáme na dortíkách od Natsuki." řekla Monika a usmála se. ,,Můžeš si vybrat z pěti příchutí! Čokoládové, jahodové, borůvkové, karamelové nebo banánové! Ale jenom jeden! Nedělala jsem je proto, aby se snědli hned!" řekla Natsuki důrazně. Vzal jsem si čokoládový dortík a ochutnal. ,,Tak?" zeptala se Natsuki. ,,Mmhhm! Nejlepší dortík, jaký jsem kdy v životě ochutnal!" odpověděl jsem a olízl se. ,,To jsem ráda!" řekla Natsuki a zčervenala. ,,Ty se teda červenáš!" zasmála se Yuri. ,,Ne! Nečervenám!!" odpověděla Natsuki jízlivě. ,,Tak, Niki.. už jsi si vybral holky, se kterými budeš spolupracovat??" zeptala se Monika. ,,Ehh... ano! S Yuri a Natsuki." odpověděl jsem a znervózněl. ,,Jseš jsi jistý??" zeptala se Monika a zesmutněla. ,,Ano! Stoprocentně!!" řekl jsem. ,,No.. fajn!" řekla Monika zklamaně. ,,Tak pojďme holky!" řekl jsem. Než jsem to dořekl, všiml jsem si že má Sayori oči plné slz. ,,Sayori, jsi v pořádku??" zeptal jsem se vyděšeně. ,,Ano, hehe! Jen my spadlo smítko do oka, hehehe!" zasmála se Sayori.

Doki Doki Literature Club CZKde žijí příběhy. Začni objevovat