4. Kapitola Mám něco s Yuri?!

120 9 0
                                    

Sayori jsem věřil protože vím, že by mi nikdy nelhala. Šel jsem tedy s holkama. ,,Tak pojď, naučím tě v kuchyni." řekla Natsuki vážným hlasem. ,,A-ale?!" vykoktala ze sebe Yuri. ,,Co ale?!!" zeptala se Natsuki. ,,Ale teď měl jít Niki se mnou!" řekla Yuri. ,,NE! TO TEDA NEMĚL!! KDO BY CHTĚL JÍT NĚKAM S TEBOU, TY BLBKO!!!!!" zařvala přes celou školu Natsuki. Yuri se rozbrečela a utíkala pryč. ,,N-Niki! Až skončíte s Natsuki, tak přijď ke mně!" řekla ubrečeně Yuri. ,,Dobrá." řekl jsem klidně. ,,Tak už dělej! Nebo to nestihneme!" řekla Natsuki a pomalu se uklidňovala.
—V KUCHYNI—
,,No, vítej v kuchyni! Tady travím veškerý svůj čas! Tedy pokud se neučím, nejsem s holkama a nebo nejsem doma." řekla Natsuki. ,,A jak ti budu pomáhat??" zeptal jsem se. ,,Co myslíš hlupáku?! Samozřejmě, že budeš umývat nádobí!" křičela Natsuki. ,,Fajn!" řekl jsem znechuceně. Po umytí nádobí jsem pádil z kuchyně, abych byl u té krásky Yuri. Doběhl jsem k jejímu domku, byl nádherný! Obrovský bazén se zahradou a jejich kočka jménem Lilie. Zazvonil jsem na domovní zvonek a znervózněl. ,,Ahoj Niki! Jsem moc ráda, že jsi přišel, pojď dál!" řekla Yuri a usmála se. ,,Ahoj Yuri, taky jsem rád!" odpověděl jsem a začal se červenat. Zatáhla mě do předsíně a utíkali jsme po schodech do jejího pokoje. ,,Vítám tě v mém králoství! Kdyby jsi něco potřeboval, stačí říct!" řekla Yuri a usmála se. ,,Uklidila jsem si tady, než si přišel." dodala Yuri. ,,Nechceš jít na ty knížky??" zeptal jsem se a usmál se. ,,Jéé! Máš pravdu! Já bych na to zapomněla, to jsem celá já, hehe!" řekla Yuri a zasmála se. Polička byla vysoká, tak si tam Yuri dala stoličku a postavila se na ní. Vzala knížky z poličky ale neudržela rovnováhu a spadla. Chytil jsem jí. ,,Mám tě!" řekl jsem a ještě více jsem se červenal. ,,Děkuji Niki!" řekla Yuri a začala se červenat taky. Nevydržel jsem to! Začal jsem jí líbat na krku a Yuri se nad tím pousmála. ,,N-Niki! To s-stačí! Nestihneme to, pokud mě nepřestaneš líbat!" vykoktala ze sebe Yuri a odtrhla se ode mně. ,,Promiň! Jsem pitomej!" řekl jsem a potlačil nutkání brečet. ,,To nic, jsi můj dobrý kamarád!" usmála se Yuri a obejmula mě kolem krku. Oba jsme se začali smát a mazlit se. ,,Mám pocit, že je nejvyšší čas jít na ty knížky!" řekl jsem a pohladil ji na zádech. ,,Ehehe! Pravda!" řekla Yuri a zasmála se. ,,Jaký román máš nejraději?" zeptala se Yuri. ,,Hm... asi thrillery!" řekl jsem. ,,To si na tom podobně, já horory!" řekla Yuri. Večer, když jsme přečetli knížky a složili básně jsem odešel domů. ,,Ahoj Yuri! Bylo mi u tebe skvěle!" řekl jsem a dal ji pusu na rozloučenou. ,,To jsem ráda!" řekla Yuri a obejmula mě. Odešel jsem domů a lehnul jsem si. Podvědomí mi říkalo, že je něco se Sayori. Ale určitě to nic nebude! Řekl jsem si v mysli a usnul jsem.

Doki Doki Literature Club CZKde žijí příběhy. Začni objevovat