Vůbec jsem nemohl spát, v hlavÄ› se mi mÃchalo tolik myÅ¡lenek a Å™Ãkal jsem si, jestli jsem ji nemÄ›l pÅ™ijmout jako pÅ™Ãtelkyni. KoneÄnÄ› jsem usnul, sice asi v 5 ráno ale nevadÃ. LepÅ¡Ã než nic :) Za 2 hodiny mi zazvonil budÃk a já musel opÄ›t stávat. UdÄ›lal jsem si rannà hygienu, jako každý den, nasnÃdal, ustrojil a utÃkal pÅ™ed barák, abych zase poÄkal na tu hysterku... Nakonec jsem se to vykaÅ¡lal a Å¡el sám do Å¡koly. Myslel jsem si, že pÅ™ijde, ale nepÅ™iÅ¡la. Byla 1 hodina odpolko a to znamenalo, že musÃm do klubu. PÅ™iÅ¡el jsem a prvnà vÄ›ta znÄ›la od Moniky: ,,Kde je Sayori?!" ,,NevÃm, nepÅ™iÅ¡la." odpovÄ›dÄ›l jsem. ,,Ach, musÃm se podÃvat, co s nà je, doufám že je zdravá! Jinak je celý festival v prdeli!" Å™ekla Monika ustaranÄ›. ,,VÃÅ¡ co? KlidnÄ›, tam zajdu! Je to moje bff! Co myslÃÅ¡?" zeptal jsem se. ,,DobÅ™e, dÄ›kuji Niki! To je od tebe velmi milé!" usmála se Monika. Å el jsem tedy za Sayori, ale už cestou, jsem mÄ›l divné tuÅ¡enÃ. ZaÄal jsem být nervóznà a tak jsem zrychlil. Byl jsem tak nervóznà že jsem spanikaÅ™il. Běžel jsem jako kdyby za mnou Å¡el vrah! Bylo to straÅ¡né! Potil jsem se, můj tep se zrychlil, kÅ™iÄel jsem a spousta dalÅ¡Ãho. ProstÄ› panickej záchvat. Po půl hodinÄ›, jsem dobÄ›hl k jejÃmu domku. Klepala se mi ruka a zazvonil jsem. Nikdo neotvÃral, mÄ›l jsem toho dost! Vzal jsem klacek a rozbil okno. Vylezl jsem do pÅ™edsÃnÄ› a zaÅ¥ukal na Sayori pokoj. ,,Sayori musÃme do naÅ¡eho klubu!" volal jsem. ,,ProbuÄ se hlupáÄku!" volal jsem a snažil se zasmát, moc mi to ale neÅ¡lo. Už jsem toho mÄ›l dost a veÅ¡el do jejÃho pokoje. ,,Sayo-" nestihl jsem to doÅ™Ãct a... NaÅ¡el jsem ji v pokoji... A OBĚŠENOU?! ..................... Skoro jsem se nezmohl ani na slovo. Tohle by Sayori neudÄ›lala! Tohle musà být jen zlý sen! ,,NENÃVIDÃM SE!!" zaÅ™val jsem pÅ™es celý pokoj. ,,CELà JE TO Mà VINA!! Jà JSEM TAKOVEJ ČŮRÃK!" Å™val jsem a potlaÄil nutkánà zvracet. Bylo mi z toho tak zle, že jsem omdlel. Po pár hodinách, mÄ› jejà máma naÅ¡la v pokoji a tak se mnÄ› snažila vzbudit. Vzbudil jsem se. MlÄel jsem, nechtÄ›l jsem mluvit. Motala se mi hlava z toho Å¡oku. ,,Niki, pojÄ se mnou! Dám ti vodu." Å™ekla jejà máma se slzama v oÄÃch. Nevydržel jsem to, rozbreÄel jsem se. OpÄ›t jsem malém omdlel, naÅ¡tÄ›stà mÄ› jejà máma chytila pÅ™i mém pádu. Zhroutil jsem se. ŘÃkal jsem si že jsem na tomhle svÄ›tÄ› k niÄemu. Å el jsem domů a pořád pÅ™emýšlel o Sayori. ObÄas jsem mÄ›l nutkánà se Å™ezat... Řval jsem po celým domÄ›, jakej jsem zm*rd a spousta dalÅ¡Ãho.
ČTEŠ
Doki Doki Literature Club CZ
HorrorNiki je normální kluk, jako každý jiný. Jenže má strašně potrhlou kamarádku Sayori, která ho zavede do klubu literatury, kde se seznámí s ostatníma holkama. Vše vypadá tak krásně a růžově, jenže, stačí jeden špatný krok a jsi v ******! Pokazí se gra...