Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir odadaydım bir kolumda serum diğer kolum alçıda biranda hatırladım bütün yaşadıklarımı.Kapi biranda açıldı ve ah uyandın demek küçük kuş ben Leyla ve sen? evet ben kimdim ki kafamı çevirdim, bak tatlım burda benimle iyi geçineceksin yoksa canın çok yanar mesela dışarda tadına bakmak için bekleyen izbandutlardan birine izin verebilirim, gözümden düşen yaşlarla kafamı çevirdim ve lütfen diyebildim,aferim tatlım çabuk anlıyorsun ve adın? Esra sesim bile tuhaftı ağlamaktan bağırmaktan tizlesmisti ben düşüncelere dalarken Leylanin hala odada olduğunu unutmuştum bana bak tatlım 3 gündür uyutuluyorsun vücudundaki yaralar iyileşmeye başladı kolun kırılmış kaburganda zedelenmiş ama iyilesmek için sadece 15 günün var patronu kızdırmak istemezsin emin ol çok yaratıcı işkenceleri var korka korka sordum ya sonra 15 gün sonra seçkin müşterilere sunulacaksin eğerki kaçmaya kalkarsan yasayacaklarin ölümden bile beter şimdi kendini alıştırmaya bak.................Bu gün 14. gündü odadan dışarı çıkmamış Leyla denen kadından başkasını görmemiştim odamdaki banyoya girdigimde aynada gördüğüm yüz 8 kilo kadar daha zayıf bir beden ve ışığı sönmüş gözlerden oluşuyordu.Bitkin bir sekilde kapıyı açtığımda beni satın alan adamla burun buruna geldim eveet güzelim bakiyorumda iyilesmissin yarin ilk işine gideceksin,biran gözlerim karardı lütfen ben yapamam öyleyse seni biraz alıştıralım güzelim 1.80 boylarındaki adam beni biran belimden yakalayınca hemen geri kaçtım başımı deli gibi sallayıp duruyordum yere şiddetle düştüğümde gözlerimi açtım bak güzelim ya simdi burada sana sahip olurum ne yapacağını öğrenirsin ya da yarın güzel güzel hazırlanır güzelce yeni yaşamına alışırsın karar senin, tamam lütfen yarın giderim aferim sana Leyla neler yapman gerektiğini anlatır, kaçmaya çalışırsan başına gelecekleri biliyorsun deyip gitti.Kendimi öldüremeyecek kadar acizdim düştüğüm yerde saatlerce ağladım ....
Yataktan kalktığımda saat 10 du kapı biranda acildi evet tatlım hazırlığın makyajın, gece mavisi diz ustu bir elbise mavi gözlerimi ortaya çıkartan koyu bir makyaj siyah saclarım düz fönle bırakılmış beyaz tenim vurgulanmıştı ağlamam konuşmam düşünmem yasaktı ben dahi derecesinde zeki iken şuan bir zavallıydım.....
Iyi bir sirkette basarili bir kariyere kesin gözüyle bakarken bundan sonra bir fahişeden fazlası olamıycaktım düşüncelerimden beni sıyıran Leylanın sesi oldu haydi güzelim seni Ersan beyin evine birakacaklar ne istiyorsa yap sözünden dışarı çıkma eger onu kızdırırsan patron seni mahveder ona gore davran, basimi salladim sadece, bindirildigim lüks bir arabaydı yol boyunca beni goturen adamin pis bakislarina maruz kaldım Ersan denen adamin evine geldigimde beni getiren pislik donustede tadina ben bakacagim guzelim dediginde arabadan inip kosar adimlarla guvenlige gidip haber verilmesini istemistim iceri alindigimda bahceye yonlendirildim gosterilen yere oturduktan 5 dakika sonra 2 metre boylarinda son derece iri yapili sert cehreli bir adam gelip karsima oturdu bu gece bana eslik edecek olan senmisin dedi belli belirsiz evet diyebildim karsimdaki adamin yuzune bile bakamiyordum oturusunu duzeltip elini ceneme uzatti cenemi tutup basimi kaldirdi once dikkatle bakti sonra sertce adin ama gercek olani, oyle urkutucu bir ses tonu vardiki kekeleyerek Es esra diyebildim sonra biranda bagirarak Selma hanm dedi yanimiza gelen kadina hanimefendiye lavoboyu gosterin makyajini temizleyip gelsin dedi.
Dakikalardir lavoboda agliyordum makyajimi sildim yuzumu yikadim ayaklarim titreye titreye lavobodan ciktim yardimci bayan beni bekliyordu bu sefer evin icerisinde bir odaya alindim buyurun hanimefendi Ersan bey birazdan burada olur sessizce kafami salladim ve etrafima baktigimda burasi kutuphane tarzinda bir calisma odasiydi,hayallerimdeki gibi bir calisma odasi gozumden bir damla yas dustu sesizce sildim aglamaya bile hakkim yoktu ben dusunceler icinde kalmisken kapi siddetle acildi iceri giren adamin etrafa yaydigi elektirik buz tutmami sagladi sanki, otur dedi hemen isaret ettigi yere oturdum.Simdi sordugum sorulara kisa net cevaplar istiyorum basimi salladim bana cevap vereceksin duzgunce,peki efendim
Tam adin ve soyadin?
Esra Tozcu
Egitimin?
Gozumden dusen yasla ITU isletme
Bu durumda olma sebebin?
Hickirillarim arasinda abim dedim
Gozlerini yumdu masanin uzerindeki elleri yumruk olmustu, ben daha cok aglamaya basladim,borclari karsiligimi verdi?hickiriklarim arasinda hayir para karsiligi diyebildim o ara gozlerim karardi gerisi kapkara bi bosluk.....
Uyandigimda siyah agirlikli bir odadaydim basimi cevirsigimde yanibasimda yardimci bayan vardi
Nasilsiniz hanimefendi kendinizi iyi hissediyorsaniz beyefendi sizi calisma odasinda bekliyor
Basimi salladim,ne kadardir buradayim?
2 saattir uyuyorsunuz efendim tamam
Burda oturmak bir kurtulus olmuycakti karar vermistim donus yolunda arabadan atlayacaktim olmekten baska carem yoktu.......
Gidelim lutfen caresiz bayani takip ettim
Bu adam beni nereden tanyrdu ne yapmaya calisiyordu bilmiyorum ama artik hersey cabucak bitsin istiyordum.
Yine ayni calisma odasina getirilmistim basim onde girdim iceriye
Otur diyen sesi duydum sadece, basimi kaldiramiyordum sesizce oturdum
Ben Fatih Ersan Kurt,Kurt sirketler gurubunun sahibiyim ve senin dosyan 3 hafta once okulundaki bir hocan tarafindan bizzat yollanmisti seni epeyce incelemis ve elimi cabuk tutmazsam diger sirketler tarafindan kapilacagina emin olmustum! Ama sana hicbir sekilde ulasamadim simdi ise en beklemedigim sekilde karsimdasin bana neler oldugunu anlatmadanda bu odadan cikamiyacaksin.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRLİ BEYAZ
General Fictionİnsan en cok kime guvenir? ailesine .....Nasıl bir yanılgı insanı mahveder????Abi lütfen kendinde degilsin abi lütfen yalvarislarim boşunaydı hayatimin kabusunu yasadim o gece hani insan rüyalarında düşer ya uçurumdan öyle bir dusustu benimki sesimi...