Abi yalvarırım yapma sarhoşsun neolur.........sabaha kadar defalarca tecavüz etti aglamalarim çığlıklarım hayallerimle yok oldu.Yediğim dayaktan mi yoksa yaşadıklarımın ağırlığından mı artık hic birsey algılayamıyordum sabahin ilk ışıkları doğarken abi diyemiycem şahıs beni kolumdan tutup sarstı kalk orospu hepsi senin suçun diye ne hareket edebiliyor ne de nefes alabiliyordum.Kolumdan tutup beni sarsacakken çığlık çığlığa bağırmaya başladım buna sinirlenen karaktersiz araliksiz 1 saat boyuca beni dövdü hiç bir tepki vermiyordum öleyim bütün bu kabus son bulsun diye...sonra avazı çıktığı kadar bağırdı senin yüzünden diye bakakaldım çünkü ben bu ailede sevilmek ve takdir edilmek icin hep cabalardim Turkiye nin en iyi okullarından birini derece ile kazanmis 1.likle bitirmistim en prestijli şirketlere başvuru yapmistim ama o hiç birşey yapmadan el üstünde tutulurdu ve ben suçluydum öylemi simdi yok oluyordum.
Gözümü açtığımda bir taksideydim parmagimi kipirdatacak halim yoktu ruhumda bedenimde artik yasamak istemiyordu.Uzun bir yolculuğun ardından beni sürükleyerek arabadan indirdi lüks bir villadan içeri sokup bir adamin ayaklarinin dibine fırlattı iste sana bahsettiğim orospu yüzümüzü yere eğdi ona ölmekten beter bir ceza dedi ruh hastası pislik, adam beni yerden kaldırdı şöyle bir baktı 500 00 fazlasi yok peşine düşen olmuycak dedi.Ben zaten ölüden farksizdim ama hersey yeni basliyormus.....
Parayı alan karaktersiz defolup gitti beni sattığı adam ise Leylayi çağırın diye bağırdı kısa süre sonra gelen uzun boylu kumral ela gözlü güzel kadın bu mu sanki ben yokmuşum gibi bi malmışım gibi davrandı al bunu dedi adam yaralarına baktir iyileştir fahişe olmuycak o benim seçkin müşterilerim için eğitimli bir escort olacak dedi duyduğum son sözler bunlardı.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRLİ BEYAZ
Ficción Generalİnsan en cok kime guvenir? ailesine .....Nasıl bir yanılgı insanı mahveder????Abi lütfen kendinde degilsin abi lütfen yalvarislarim boşunaydı hayatimin kabusunu yasadim o gece hani insan rüyalarında düşer ya uçurumdan öyle bir dusustu benimki sesimi...