Emre arayan kişinin yanına doğru hızla giderken trafik kurallarını hiçe sayıyordu. Sonunda arayan kişinin yanına yani annesinin evine gelmişti. Annesi emreyi içeriye aldıktan sonra kahve yapacağını ve biraz beklemesini istedi. Emre tamam diyip siyah deri koltuğa kendini bıraktı. Annesinin onu acil çağırması biraz meraklandırsa da Emre annesine hiçbirşey sormadı annesi kahveleri alıp odaya geldiğinde emre biraz doğruldu tam ağzını açacakken annesinin Emre seninle çok önemli bir konu konuşmam gerekiyor beni anlayış ve sabırla dinle lütfen. Demesini duydu ve tamam anne dinliyorum inşallah beni buraya aceleyle getirdiğine değecek bir konudur dedi ve kahvesinden bir yudum alıp annesinin söze girmesini bekledi. Annesi emre'nin gözlerine bakarak konuşmaya başladı; bak oğlum biliyorsun baban bizi bırakıp gittikten sonra çok yalnız kaldım neredeyse tüm arkadaşlarım benden uzaklaştı ve ben daha fazla tek kalmak istemiyorum. lafı fazla uzatmayacağım ben serkan bey ile evlenmek istiyorum bunu sana demek istedim kararım çok ciddi. Emre duydukları karşısında şok geçirirken gözleri doldu ve annesine bakıp serkan amca senden yaşça büyük hemde babamın ortağı ya babam bi gün geri dönerse o zaman ne yapacaksın bunları nasıl düşünmezsin anne? Diye haykırdı. annesi kararının ciddi olduğunu yineleyip ayağa kalktı odasına doğru giderken emrenin kapıyı hızla çarpıp çıkmasına derin bir iç çekti.
Evden çıkıp arabasına binen emre her zaman geldiği yere babasını Son kez gördüğü o limana gitti. Canı her sıkıldığında buraya gelir ve kendini iyi hissedene kadar oradan ayrılmazdı. Emrenin babası gideli tam 8 yıl olmuştu emre o zamanlar 16 yaşındaydı ve babasının geri geleceğini sanıyordu. Çünkü niye gittiği hakkında bir fikri yoktu ve hâlâ niye gittiğini bilmiyordu annesine sorduğunda ise annesi onu geçiştiriyordu. Emre limanda oturmuş annesinin dediklerini hazmetmeye çalışırken birden gülümsedi ve bay dikkatsiz diye mırıldandı aklına sabah karşılaştığı defne gelmişti tatlı kız diye geçirdi aklından ve sonra yine annesi ile serkan amcasını düşünmeye başladı gözleri doluyor annesini kimseyle paylaşmak istemiyordu çünkü babası gidince annesine çok bağlanmıştı. 23 yaşında olsa da annesine çok düşkündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİM SENİ BİR KERE
Ficțiune adolescențiDiyor ya teoman; sevgi anlaşmak değildir nedensizde sevilir bazen küçük bir an için ömür bile verilir.. işte tam da bu sözü anlatan bir hikaye ile karşınızdayım. umarım bu hikayeyi sever ve tavsiye edersiniz. hepinize iyi okumalar❤