sabahın ilk ışıklarıyla kalktım,çok heyecanlıydım çünkü 2 gün sonra 20 kişilik er timi ve zeplin ile bir adaya gidecektim ve adadaki yaşamın nasıl olduğu halkın ne şartlarda yaşadığını öğrenip geri dönecektim,bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum,ben Türkiye Cumhuriyetinde bir askerim,neyse bugünüm çabuk geçti artık hemen uyuyup sabahta zeplinin kalkacağı yere gitmek istiyordum,yatağıma uzandım fakat uyku tutmuyordu,neyse en sonunda uyumuşum.Sabah saat alarmı ile uyandım hemen kahvaltı yapıp hazırlandım yanıma giyecek içecek ve bir adet tabanca ile assault rifle tipi tüfeğimi alıp havaalanına gittim,Zeblin hazırdı askerler ve komutanlar hazırdı,yarım saat sonra havalandık havalandıktan yarım saat sonra sağımzda ve solumuzda iki adet savaş uçağı gördüm fakat korkmadım bunlar bizimkilerdi, evet iki adet türk f-16 sı,ulusalararası sınırı geçince uçaklar geri döndü,zeblin ilerliyordu,sonra zeblinde şiddetli bir sarsıntı hissettim ve sonra zeblinin yönünün değiştiğini fark ettim sonra dümen tarafında silah sesleri duyuldu,askerler hemen silah seslerinin olduğu yere yöneldi,ben hemen silahımı çıkarıp bir köşeye geçtim,sonra silah sesleri arttı sonra bende gittim kapıyı geçer geçmez hemen başımda acı bir darbe aldım bayılmışım....uyandığımda başımda iki asker vardı ben sandalyede bağlıydım,çevreme baktım,etrafta kanlar içinde yatan askerler vardı.Başımdakiler ağzımdaki bantları çıkardılar,çıkarır çıkarmaz siz kimsiniz dedim..sonra askerler bana sakin ol şimdi uslu dur...bu zeblin artık bizim malımızdır Zeblin afganistana gidecek dediler..ben şaşırdım bunlar türkçe biliyordu sonra siz kimsiniz diye tekrarladım..onlarda ; Biz türk ordusunun özel kuvvetlerinde eğitim alıp sonra ordudan kaçan askerleriz şimdi ise taliban ve el kaide adına çalışıyoruz dediler...devamı diğer bölümde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türküm O Halde En İyi Savaşan Benim..
Adventurebir türk askerinin araştırma görevine çıktıktan sonraki başına gelenleri,verdiği mücadeleleri günlük şeklinde okuyacaksınız..size her bölümde heyecanda bırakacak bir kurgu..bu kurguda çeteler,örgütler,pkk,el kaide,güncel sorunlar,amerika hepsini bu...