3.

34 2 0
                                    

"No nähään myöhemmin, mä meen nyt tunnille" Hän sanoi hymyillen ja kääntyi kävelemään pois päin. "Aaww hän on ihana" ajattelet nojaten kaappiisi. Yhtäkkiä kuulet takaasi kimeän äänen, "hei olet kaappini tiellä". Käännyt nopeasti ja näät laihan tytön jolla oli vaalet hiukset ja meikkiä niin paljon että alkuperäistä naamaa ei meilkein erottanutkaan. "Ai a-anteeksi" sanot hiljaa ja väistät hänen tieltään. Tyttö vain käveli kaapilleen joka juuri sattui olemaan vieressäsi. Tunnistit tuon tytön. Hän oli Sera joka oli käynyt samaa kuolua kanssasi mutta muutti pois. Nyt sinä muutit ja sattumoisin samaan kaupunkiin kuin hän. Mutta Seran perhehän on umpirikas, miksi he muuttivat tänne? Sera ja Taehyung olivat siis sinun tulevia kaappi kavereita. Taehyung oli todella suloinen ja haluaisin tutustua häneen mutta Sera taas. Käännyit katsomaan Seraa. Sera lisäsi huulipunaa peilin edessä ja selasi snapchattia. Huokaisit ja lähdit käveleemään luokkaasi.

Tunnin jälkeen olit kävelemässä kaapillesi.  Kävelit jonku poikaporukan ohi ja satuit huomaamaan sivusilmällä että Tae oli siellä. Olit vähän surullinen koska Tae oli ainoa kenelle uskaltaisit puhua mutta hän ei oli kaapillaan joten olit yksin...tai Seran kanssa. Kävelit kaapillesi ja huomasit Seran ja hänen tyttöporukan jotka olivat kokoontuneet Seran kaapille. Tajuat ettet pystynyt menemään kaapillesi koska he olivat siinä edessä. He olivat myös Taen kaapin edessä. Ehkä se oli syy minkä takia Tae oli porukkansa kanssa muualla. Voihkaiset ja kävelet heidän luo. "Anteeksi pääsisinkö kaapilleni kun te olette vähän sen edessä" sanoit mahdollisimman kiltisti. "Mitä hössötät, pentu? Ruskea hiuksinen tyttö sanoo. Muut vain naureskelevat minulle. "Hetkonen etkö sinä ole se ketä jutteli Taehyungin kanssa aamulla" Toinen tyttö sanoi. "No joo, te ette päätä kenelle juttelen" Sanoit nopeasti. Sillä hetkellä vilkaisit Seraa hän näytti niin vihaiselta. Minusta jotenkin tuntui että Sera tykkäsi Taesta. Sera otti askeleen minua lähemmäs ja tarttui agressiivistesti paitaani pitkillä kynsillään. "Lopeta Sera!" Matala ääni kuului takaani ja Sera päästi irti. Käännyin ja näin Taen joka näytti vähän vihaiselta. Muut tytöt lähtivät pois ja sinne jäi vain minä, Tae ja Sera. "Anteeksi Rakas" Sera sanoi mahdollisimman viattomalla äänellä ja koitti halata Taehyungiä. Mutta Tae vain ärähti ja työnsi Seran pois. "Muru mitä sä-" Sera änkytti vedet silmissä. "Älä koske muhun tai häneen" Tae sanoi vihaisesti. "Mutta muru..." Sera jatkoi änkyttämistään. "Äläkä kutsu mua noilla lempinimillä, me ei olla yhdessä" Taehyung sanoi vihaisena. "Heippa y/n" Hän sanoi minulle hymyillen ja lähti pois. Sillä hetkellä jäimme Seran kanssa kahdestaan. Sera näytti niin vihaiselta minulle että olisi voinut kuristaa minut. "Tämä ei ole ohi narttu" hän sanoi vihaisesti ja lähti harppomaanmuiden tyttöjen luo.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 13, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Luodin kestävät | Kim TaehyungDonde viven las historias. Descúbrelo ahora