Ep 2

802 70 2
                                    

<3 Taekook Land <3

သဲ​ေသာင္​ျပင္​​ေဖြး​ေဖြး​တစ္​ေ​နရာတြင္​ ​ေရးထား​ေသာ စာ​တန္း​ေလးတစ္​​ေၾကာင္​း ။ ထို​စာတန္​း​ေလးရဲ႕ ​ေနာက္​ဝယ္​ ​အဆံုးအဆမရွိ ပင္လယ္ျပင္ျကီးအား ​ေငးျကည့္​ေ​​​​န​ေသာ ဆယ္​ေက်ာ္သက္အရြယ္ ​​​​​​ေကာင္​ေလး​ႏွစ္​​ေယာက္​ ။

" Tae "

" ဟင္​ Jung kook "

" ကိုယ္​တို႔အတူတူ​ေနက်ရင္​​ေလ ျခံ​ေလးကို Taekook land လို႔​ေပးမယ္​ သိလား "

" အင္​း ​ေကာင္​းတယ္​ Tae က ​ေခြး​ေသး​ေသး​ေလး​ေတြမ်ားႀကီး​ေမြးမယ္​..Kook kook က သစ္​ပင္​​ေတြမ်ားႀကီးစိုက္​..ၿပီး​ေတာ့...ည​ေနတိုင္​း ျခံထဲက အပင္​​ေလး​ေတြကို ​​ေရေလာင္​း ..​ထမင္​းဟင္​းခ်က္​..အဝတ္​​ေလ်ွာ္​..ၿပီး​ေတာ့ မီးပူလဲတိုက္​..ၿပီး​ေတာ့.."

" ​ေနအူး ..."

" ... "

" ၿပီး​ေတာ့ ၿပီး​ေတာ့ နဲ႔ ခင္​ဗ်ား​ေလးက်​ေတာ့ ဘာတစ္​ခုမွ ဝိုင္​းမလုပ္​ဘူးလား ​ေျပာ "

" လုပ္မယ္​ေလ​​.. Kook kook ခ်က္​သမ်ွ ထိုင္​စား​ေပးမယ္​..မ​ေကာင္​းဝူးလား ​"

" ဘာ!!! ​ကိုယ္​့ကိုယူၿပီး ခိုင္​းစားမယ္​​ေပါ့​ေလ ဟုတ္လား ​ေတြ႔မယ္​ "

" Ahh Jung kook ကလိမထိုးနဲ႔ ယားတယ္​ .. ခိခိ..ယားတယ္​ဆို ..Jeon Jung kookkkk.. Ahh..​Omma ေရလို႔ .."

" မွတ္​ပီလား ကိုယ္​့ကို ခိုင္​းစားခ်င္​​ေနတဲ့ အ​ေကာင္​​ေလး ဟမ္​ "

" Ahh ​ေၾကာက္​ပါဘီဆို လႊတ္​​ေတာ့လို႔..kook kook ​ေနာ္​.. အရီလြန္​ၿပီး​ေသသြားရင္​ kook kookဘဲ မုဆိုးဖိုျဖစ္​မွာ​ "

" ယူ​ေတာင္​မယူရ​ေသးဘူး မုဆိုးဖိုျဖစ္​စရာလားလို႔ ..ကိုယ္​က Tae ​ေလးအနားမွာဖဲ​ေနမွာ .. Tae လဲဘယ္​​ေတာ့မွ ကိုယ္​့အနားကထြက္​မသြားရဘူး​ေနာ္​..ကိုယ္​့ကို ကတိ​ေပး "

" အင္​း ..​ေပးတယ္​ ​ေဟာဒီက Kim Tae hyung ​ေလးက အဲ့ဒီဘက္​က Jeon Jung Kook ဆိုတဲ့လူႀကီးအနားက​ေန ဘယ္​​ေတာ့မွ ထြက္​မသြားပါဘူးလို႔ "

" အရမ္​းခ်စ္​တယ္​ Tae ..ကတိတည္​​ေပးပါ​ေနာ္​  "

" စိတ္​ခ်ပါ kook kook ရဲ႕ Tae လဲ Kook kook ကို အရမ္​းခ်စ္​တယ္​ "

Taekook LandWhere stories live. Discover now