41.

1.9K 174 7
                                    

  
          Mergeam cu Ross spre liceu, dar gândul îmi era cu totul în alta parte. Încercam sa mă organizez cumva, dar ce aveam eu în minte era prea mult.

           — La ce te gândești? ma intreaba el.

          — Săptămâna viitoare e ziua tatălui meu și vreau sa dau o petrecere acasă. Stii tu, rude, prieteni apropiați...dar îmi e destul de greu sa planific totul, de abia sa spun și în practica.

         — Nu te ambala, îmi spune. Te voi ajuta.

          — Serios? întreb entuziasmata. Stai...nu, nu poți, tu ești invitat.

         — Înainte de invitat, sunt prietenul tău cel mai bun, iubitul și peste câțiva ani soțul, așa ca te ajut fără discuții.

         Încep sa rad. Felul în care spusese partea cu soțul fusese cel mai amuzant lucru pe ziua de azi.

           — Mulțumesc, Ross.

          — Nu ai pentru ce, spune sărutându-mi obrazul. Trebuie sa plec, am antrenament de skateboard.
 
         — Nu știam ca faci skateboard, îl informez.

          — Da, m-am apucat de câteva săptămâni. Seamănă mult cu surf-ul, îmi zâmbește, apoi se oprește și mă privește pierdut.

         — Ross? Antrenamentul?

          — Ce? A, da! Bine, pa, pa, spune repede, fugind spre sala.

             Ma pregătesc sa intru în clasa, dar ma trezesc cu Ross lângă mine, care se apropie și mă saruta. Rad scurt, gândindu-ma la faptul ca a vrut sa plece, dar după s-a întors. Sper sa nu se schimbe vreodată.

 

Seven's Heaven Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum