37.

2K 187 9
                                    


       M-am privit în oglinda, îmbrăcată în rochia pe care o purtam pentru petrecere. Nu imi plăcea faptul ca merg. O făceam doar pentru Ross, care era entuziasmat de asta. Bineînțeles, din moment ce are prieteni, dar eu îl am doar pe el, așa ca probabil o sa mă simt în plus.

         — Arăți groaznic, îmi spune Ross. Adică, rochia iti vine bine, dar cu parul ăla zici ca ești maimuta, mă complimentează el, iar eu il privesc urat.

       — Iar tu cu fața aia, un maimuțoi, i-o întorc, dar el nu pare prea afectat.

       — Știu ca minți. Sunt frumos, spune privindu-se în oglinda mea și zambindu-i reflexiei lui.

        — Narcisistule! îi zic, împingându-l într-o parte.

         Rade, apoi se așează pe pat, privindu-ma insistent. Ma simt aiurea, așa ca îl întreb:

       — Te mai holbezi mult?

       — Am mințit, spune ignorând complet întrebarea mea. Ești frumoasa.

          Spune "Mulțumesc", spune "Mulțumesc". Contrazice-l, atunci. Doar spune ceva Anais, pentru Dumnezeu! Oare o sa observe ca m-am emoționat?

         — Mulțumesc, Ross, spun în cele din urma.

          Așa!

      Blondul zâmbeste, apoi părăsim casa, urmând sa mergem la petrecere cu limuzina închiriată. Și prin limuzina închiriată vreau sa zic autobuz public.

Seven's Heaven Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum