Είναι παντού γύρω μου. Το νιώθω να με πνίγει. Η αναάσα μου γιίνεται βαριά. Ένα σφίξιμο με πιάνει και μια δύναμη με καταβάλει κάτω στη γη. Αυτό ήταν; Τόσο κράτησε η ευτυχία; Ποιος δαίμονας γελάει με ρον πόνο μου; Ποια πύλη της κόλσης άνοιξε και με κυνηγούν πάλι τα στοιχειά μου; Με καθήλωσε το βλέμμα τους.. Σκοτεινό άγριο.. Λυσασμένο... Όχι... Όχι αυτή τη φορά... Δε θα πάρουν τη ζωή μου... Δεν μπορώ να μείμω στο έλεος τπυς... Άλλα τι πρέπει να κάνω; Που να μιλήσω και τι να πω... Δεν θέλω να τους ακούω. Δεν θέλω να τους βλέπω. Κουράστηκα. Δεν είμαι ανίκητη αλλά αυτοί δεν θα με νικήσουν. Διψάνε για τημ ήττα μου σαν να ήταν αίμαξ, που φρέσκο αναβλίζει από πληγή. ΦΤΑΝΕΙ.
Σήκωσε το ανάστημα σου και φώναξε. Ούρλιαξε. Μα φοβηθούν τα στοιχειά τη φωνη σου. Να τρέμουν στο άκουσμα σου. Έλεγξε τα. Γίνε εσύ αφέντρα τους.
Νομίζεις πως δεν μπορείς;
Φυσικά και μπορείς. Κάλεσε τα δίπλα σου. Προκάλεσε τα. Δείξε τους την σκοτεινή πλευρά σου.
Όλοι έχουμε λίγο σκοτάδι μέσα μας. Όλοι θέλουμε εξουσια, δύναμη και κυριαρχία να κυλάνε στα χέρια μας.
Το νιώθεις; Νιώθεις την ωμή δύναμη να κολλάει μέσα σου ; Ειναι δική τους! Κατεκτησε την . Δάμασε την. Νιώσε την να κνλλάε μέσα στο σώμα σου. Σε καίει. Παραδώσου στην γλύκα τους. Γίνε κυρίαρχος. Και σπείρει εσύ το χάος μια φορά πριν το κάνουν αυτοί. Το σκοτάδι μπορεί να σε βλάψει.
Εκτός αν είσαι φτιαγμένος από αυτό..
DU LIEST GERADE
Stories of another woman.
KurzgeschichtenΙστορίες με διαφορετικό περιεχόμενο. Λίγο πιο σκοτεινό. Είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε τους φόβους σας;