Sabah uyandığımda büyük bir yataktaydım. Etrafıma bakındım bu oda benim değildi. Tabi ya dün Barışın evine gelmiştik. "Günaydın" sesini duymamla irkildim çünkü şu an barışın kolları arasında yatıyordum. Kendimi toparlayıp "Günaydın. Biz birlikte mi uyuduk ya" dedim. Barış piçimsi bi sırıtışla "Hatırlamıyomusun" dedi. İnşallah aklıma gelen başıma gelmemiştir. Çok fesatım. "Neyi Hatırlamıyomuyum? "
Dedim Barışa. " Hani dün gece ısrar ettin ya benimle uyu diye." Dedi. Hiç hatırlamıyordum. Büyük bir kahkaha atıp " Oy oy benim masum sevgilim şaka yaptım hemen inandın." Dedi. Sonra bende gülmeye başladım. "Sen hep gül tamam mı" dedi Sayın müstakbel eş adayım. O kadar güzel bakıyordu ki. Sadece bana güzel baksın istiyordum. Kafamı onaylar şekilde aşağı yukarı salladım. Yataktan kalkmaya çalışırken Barış beni kendine çekerek alnımdan öptü. Bu çok iyi hissettirmişti. O gözlerime bakarken ben dudaklarına küçük bi öpücük kondurdum. "Allahım ben bu kızı haketmek için nasıl bir sevap işledim." dedi yukarıya doğru bakıp. Kıkırdadım. "Hadi gel sana kahvaltı hazırlayayım. Çok güzel omlet yaparım." dedi yanağımı öpüp. Kalbim yine içerde yerinde duramayıp tepinmeye başladı. "Barış üzerimdekiler kirli napıcaz" dedim. "Odamdaki tişörtlerle idare et sonra alışverişe gideriz birlikte" dedi cömert sevgilim.
"Ama onlar senin. Benim onları kullanmam doğru olmaz"dedim.
Barış gülerek "sende benimsin sorun yok dimi güzelim."diyip göz kırptı.
Kafamı onaylar şekilde sallayıp kapıdan çıkacakken "Derin" sesini duydum. Başımı geriye çevirip "Efendim" dedim. "Seni çok seviyorum bunu unutma olur mu?"
Allahım bu çocuk benim kalbime indirecek. Ona sımsıkı sarılarak "Unutmam. Sende benim seni sevdiğimi unutma. Ailem gibi oldun benim" dedim ona karşılık. "Hadi git üzerini değiştir ufaklık" dedi ufaklık neydir ya aramızda sadece 2 yaş var aman neyse onada razıyım. "Hemen geliyorum kas yığını sevgilim." Dedim. Odaya çıkıp dolabı açtığımda tişörtler,pantolonlar,deri ceketler,şapkalar ve bandanalar vardı. Şapkaları ve bandanaları çok severdim. Siyah bol bi tişörtü üzerime geçirip üzerinde BARIŞ yazan şapkayı aldım. Ve başıma takıp aşağıya mutfağa indim. Barış şarkı mırıldanıyordu kendi kendine. Şarkı Ezhel'den İmkansızım'dı. Allahım gülmeden edemedim. Neyse konumuz bu değil.
"Baya güzel sesin varmış "dedim kıkırdayarak. O arkasına dönmeden "Acayip derecede mükemmel sesim vardır." dedi. Götü yine kalkış mı yaptı yoksa bana mı öyle geldi. Arkasından sarıldım sımsıkı. "Yavaş be yavrum öldürecen mi beni" dedi bana bakarak. Gözleri sudan çıkmış balık gibi bana bakıyordu. "Oha lan" dedi. "Noldu sevgilim" dedim kıkırdayarak.
"O şapkayı nerden buldun."
"Odandaki dolaptan noldu yakışmamış mı yoksa"dedim .
"Yok çok yakışmış lan sana çuval giysen yakışacak galiba"dedi bana yanaşarak. "Hop hop omlet yanıyo" dedim onun bu şaşkın haline gülerek. "Siktir ya yanmış " dedi.
"Hey şaşkın senin aklın neredeydi onu yakana kadar." Diyiverdim.
"Aklımmı? Bilmem aklımı çaldın kızım sen bitek seni düşünüyorum."
"Ya seni yerim ama" dedim.
"Önce yemek ye sonra o mükemmel baklavalarımı tatlı namına yersin" diyip göz kırptı. Allahım bu çocuğun bu haline bayılıyorum. Özgüven yine tavan yaptı bunda. Sonra tekrar omlet yapmaya başladık. Bir yandan da salata yapıyorduk.
"Ahh" dedim acıyla. "Noldu Derin" dedi barış panikle. "Barış elimi kestim" dedim. Barış ne yapacağını bilemeyerek yanıma gelip elimi tuttu.
"Gel buraya ufaklık napıcam ben seninle gel sakar sevgilim" dedi. Lavaboda kanayan elimi yıkadıktan sonra barış dolaptan getirdiği yara bandıyla parmağımı sardı.
"Teşekkür ederim" dedim çekingen bi tavırla.
"Önemli değil dikkat et. Çok acıyor mu?" bu çocuk gerçekten beni seviyor beni çok düşünüyordu.
"Hı hı birazcık yanıyo" dedim.
"Tamam sen şimdi otur kahvaltı 5 dakikaya hazır olur zaten." Dedi.
"Barış"dedim. "Hı" dedi kısaca.
"Neden bu kadar iyisin" dedim direk.
"Anlamadım" dedi omzunun arkasından bana bakarak.
"Yani neden bu kadar iyi niyetlisin. Bana ailem bile bu kadar iyi davranmıyor." Dedim sesim titrek çıkmıştı. "Hey sakın onlar için ağlamaya kalkma ufaklık. Sana ağlamayı yasaklıyorum tamam mı" dedi güzel sevenim. Kafamı onaylar şekilde salladım. "Gel bakayım sevdiceğinin kollarına" dedi. Ve bende yanına giderek ona sarıldım. Saçlarımla oynuyordu buda benim çok hoşuma gidiyordu. Bu meteor çocuk bana çok iyi hissettiriyordu. Kokumu içine çekti. "Ohh çok güzel kokuyorsun" dediğinde daha da çok sarıldım. "Barış"dedim tekrardan. "Söyle ufaklık" dedi. "Beni bırakma olur mu?" Diye fısıldadım. "Bunu aklından bile geçirme ufaklık seni geç bulmuşken bırakmam" dedi. Rahatlamıştım. "Hadi bu kadar duygusallık yeter. Kahvaltımızı edip alışveriş yapalım" dedi. "Hadi"dedim bende. Kahvaltımızı bitirdikten sonra üzerimizi değiştirdik. Barışın uzun tişörtünden birisini giydim. Dün evden çıktığımda çantamı da almıştım içinde de siyah yırtık pantolonum vardı. Yırtık pantolonumu giydikten sonra aşağıya indim. Barışın gözleri beni bulunca ağzı açık kaldı. "Ufaklık o ne" dedi pantolonumu gösterip. "Pantolon" dedim kısaca. "Eminmisin pantolon olduğuna çünkü o yırtılmış ve bacakların görünüyo" dedi kıskanç. "Barış lütfen bi kerecik giyeyim" dedim yavru köpek bakışlarımı atarak. "İyi 1 kerecik. Yalnız sana bakan olursa beni tutamazsın haber vereyim de önceden." Dedi. "Tamam" dedim. Ve yanağına minicik bir öpücük kondurdum.
"O ne kızım öyle. Öpücüğü de mi tasarruflu kullanıyorsun." Dedi. Bende kıkırdadım ve büyük bir öpücük kondurdum yanağına.
"Hah şöyle. Dudaktan olsun isterdim ama.."dedi. "Şansını zorlama bence"dedim piçimsi bi gülüş atarak.
"Of tamam ya bi gün olucak zaten" dedi. Bende yaw he he derecesine kafamı salladım.
"Hazırmısın ufaklık hadi çıkalım"dediğinde kafamı sallayıp "çıkalım" dedim. Alışveriş yaptıktan sonra "Barış ben eve gideyim eşyalarımı toplayayım sonra da kalacak bi yer bulmam lazım"dedim.
"Tamam eşyalarını topla ama bende kalacaksın ısrar etme evde zaten kimse yok." Dedi barış. "Nasıl yani annen baban falan" diye sordum.
"Annem ve babam vefat etti akrabam da yok yalnız yaşıyorum yani." üzülmüştüm onun haline. "Ben sana ne dedim üzülmeni istemiyorum" dedi. "Tamam ben gideyim gelirim hemen" dedim. "Tamam. Ufaklık dikkat et bişey olursa ara hemen gelirim." Dedi. "Ararım aşkım" dedim.
"Ne dedin sen bidaha söyle bakayım"dedi sırıtarak.
"Ararım dedim" dedim.
"Hayır ondan sonra ne dedin." Dedi sırıtarak. "Aşkım dedim" dedim ona bakarak.
"Senin o aşkım diyen ağzını öperim lan"dedi kıkırdadım ve beni öptü. "Hadi ufaklık bir an önce git ve çabuk gel " dedi. "Tamam görüşürüz." Dedim ve gittim. Evden eşyalarımı alıp çıktım. Yolda yürüyordum ki mesaj geldi.
GÖNDEREN: Güzel Seven❤
MESAJ: Neredesin ufaklık?ALICI:Güzel Seven❤
MESAJ:Yoldayım senin mesajına bakarken ayağım takıldı düştüm.GÖNDEREN:Güzel Seven❤
MESAJ:Konum at hemen geliyorum.Konum attıktan 5 dk sonra motorla geldi. "İyi misin ufaklık " dedi tedirgince.
"Iyiyim bi an önce gidelim burdan" dedim. Kafasını salladı.
"Sıkı tutun ufaklık" dedi motora bindiğimde. Ellerimi beline doladım.Şu an baklavalarını hissedebiliyordum.
Eve geldiğimizde dizimdeki pantolonu yırtıp pansuman yaptı. "Şimdi daha iyimisin" dedi.
"Evet daha iyiyim sağol. Bu arada sana da iş açmış oldum kusura bakma" dedim.
"Saçmalama iş açmak falan değil. Şu senin sakarlıkların çok tatlı." Dedi..
"Barış iyiki varsın." dedim ona. "Ama bana öyle bakma gözlerimi alamıyorum senden" diyip bakışları dudaklarıma kaydı ve tahmin ettiğiniz olay gerçekleşti. "Bundan sonra bu dudaklardan başına dert oldum gibi kelimeler çıkmasın yoksa öperim. Demezsende öperim her türlü yani"dedi. "Öp öp bedava zaten" dedim alayla.
"Tabi bedava sadece ben öpebilirim başkası öperse fena olur" dedi. Bende kafamı salladım ve kafamdaki barış yazan şapkayı çıkartıp kenara koydum.
"Ha bu arada o şapka senin artık. Başka dolapta beğendiğin bişey varsa alabilirsin." Dedi.
"Teşekkür ederim."dedim.
"Bunu hep saklıycam" dedim.
"Eee sen bana bi eşyanı vermiycekmisin?"dedi şakasına. Boynumdaki siyah üzerinde D&B yani derin ve barışın baş harflerini taşıyan erkeklerin de takabileceği kolyeyi ona verdim. "Sen ciddimisin bunu ne ara gidip yaptırdın" dedi.
"Eve eşyalarımı almaya gitmeden önce benim bi arkadaşıma yaptırdım" dedim. Şaşırmış olacak ki aşık aşık bakıyordu suratıma.
"Hemen takıyorum çıkarmamak üzere."dedi beni bu halleri ona daha çok aşık olmama sebep olmuştu.
"Ha bu arada aynısını kendimede yaptırdım." Dedim.
"Gel buraya ufaklık" dediğinde göğsünün üzerine yattım. Sonra birazcık konuşmaya başladık. "Annenle baban nasıl öldü" dedim bir anda. Şom ağzıma sıçayım ya ne bok varda sorarsın. "Özür dilerim Barış" dedim hemen. "Özür dileme"dedi masumca. Ben onun göğsünde yatarken saçlarımı okşamaya başladı. "Annemle babam şehir dışına iş için gitmişlerdi beni de bi komşumuza 1 günlüğüne bırakmışlardı. Ne olduysa o gün oldu."dedi üzgün bir biçimde.
"Bi trafik kazasında öldüler." Dedi. Güçlü durmaya çalışıyordu. "Sonra ben de yetimhanede büyüdüm." Dediğinde içim parçalandı. Ona daha da fazla sarıldım kimsesi yoktu ama ben onun herşeyi olacaktım. Dostu,annesi,babası ve sevgilisi. Olduğum yerde doğrulduğumda gözünden 1 damla yaş akmıştı.
"Şşş sakın ağlama ben varım anladınmı"dedim. Kafasını kucağıma koyup benimle konuştu. Sonra uyuyakalmışım. "Derin bitanem hadi gel yatağa yat burda belin tutulacak"dediğinde uyanıp birlikte odaya kadar çıktık. Beni kucağından indirip yatağa yatırdı ve üzerimi örttü. Tam gidecekken "Aşkım" dedim. Hoşuna gitmiş olacakki gülümsüyordu. "Efendim aşkım" dedi
"Bu gece seninle uyumak istiyorum" dediğimde "Eminmisin" dedi piçimsi bir gülüş atıp. "Fikrimi değiştirmeden geleceksen gel" dedim. "Tamam hemen geliyorum" dedi. Tişörtünü çıkardığında ben şok o baklavalar ne lan anteplimi cevizlimi jsjjshhsh.
"Oha o ne behhhh"dedim şaşkınlıkla.
"Kaslarım mı baklavalarımmı istersen dokunabilirsin " dediğinde ben şok. "Yok ya ne istiycem" dediğimde Allah beni çarpacak diye korkmadım değil yani. "Tabi canım başka kızlar onlara dokunmak için nasıl çaba gösteriyor bi bilsen" dedi sessizce. "Ne dedin sen. O kızları bulursam parçalarım anladın mı beni"dedim. Kıskançlığım tuttu yine .
"Kıskanç sevgilim benim onlar sadece sana ait" dediğinde rahatladım.
Gözlerim yavaş yavaş kapandığında
" seni seviyorum ufaklık" dediğini duymuştum. "Bende seni çok seviyorum"dedim. Beni kendine biraz daha çekti. Gözlerim çoktan kapanmıştı bile.
"Tatlı rüyalar ufaklık" dediğini duydum ve ona sımsıkı sarıldım.Arkadaşlar nasıl olmuş? Beğendiyseniz yorumlara yazarmısınız?😘😙😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 DUVAR ARASINDA
Teen FictionAşk tesadüfleri sever.. Sakın tesadüflere inanmadığınızı söylemeyin. Çünkü o tesadüfler bir gün kapınızı çalabilir.