"Yeter artık baba kavga etmeyin." Evet yine annemle babam kavga ediyordu. Artık böyle her gece kavga etmelerinden sıkılmıştım. "Sen yaptın bu kızı hep böyle" dedi babam,birden konu bana gelince afalladım. "Nasıl bi kızmışım ben baba bi açıklasana" dedim birden babama. "Anan gibi orospunun tekisin" dedi ve bi tokat attı. O an ne olduğunu anlamadan babama son kez bakarak çıkıp gitmiştim. "Derin!" bağıran annemdi ama arkama bile bakmadan çıktım o evden. Telefonumu cebimden çıkarıp saate baktım saat daha 22.00' dı. Yolda yürürken birden babamın dediği aklıma geldi. Bana, öz kızına orospu demişti. Gözlerim yeniden dolarken yürümeye devam ettim. Hıçkıra hıçkıra ağlarken birden olduğum yerde kalakaldım. Neden mi çünkü birine çarptım. Şu an yüzüne bakamıyordum. Başım öne eğikti beyaz bir tişörtü vardı, buna tişört demek de günah olur çünkü çocuğun baklavaları o kadar belli ki ağzım açık kaldı. Neyse ya Allah sahibine bağışlasın. Sonra başımı yukarıya doğru kaldırdım. Ve ben vefat..
Bu çocuk da neyin nesi meteor mübarek. Hemen lafa girdim."Pardon. Özür dilerim."dedim.
"Neden özür diliyorsun" dedi çocuk. Bu çocukta biraz mallık var galiba ama neyse tipten kurtarıyor. "Size çarptığım için" dedim. "Özür dileme"dedi. Ben huzursuzca ellerimle oynarken neye uğradığımı şaşırdım. Elleriyle saçımı düzeltip "neden ağladın"dedi. "Anlamadım"
"Neden ağladın işte onu soruyorum" dedi çocuk tekrardan. Hâlâ şaşkındım. "Boşver" dedim ona karşılık. "Bu arada tanışmadık ismim Barış" dedi yakışıklı meteor parçası. "Derin" dedim kısaca. "Memnun oldum tanıştığıma Derin." ah memnun da olurmuş tabi memnun olcan tyjgygdsdhij. "Bende memnun oldum Barış." dedim, ne bu samimiyet😁. Tam yanından gidecekken kolumu tuttu. Ben şaşkınca ona bakarken birden dudaklarıma yapıştı. Hemen geri çekildim. Kalbim bana ihanet edemezsin,içeride gümbür gümbür halay çekiyorsun. "Sen ne yaptığını sanıyorsun." "Derin ben özür dilerim." dedi Barış. "Sen.. seni hatırladım. Sen o' sun lunaparkati çocuk." diyiverdim birden. "Evet derin ben oyum. Seni o günden beri seviyorum." dedi Barış. "Ba- Barış sen ciddimisin". " Evet Derin ciddiyim. Bu karşında gördüğün kas yığını sana çok aşık oldu." Buna çok sevindim o gün heryerde onu aramıştım. Neden bilmiyorum ama lunaparkta o geçirdiğim gün çok güzeldi.
"Derin! Bişey demiycekmisin?" barışın sesini duymamla tekrar kendime geldim.
"Barış o gün seni aradım hep neden bilmiyorum ama aradım." dedim barışa doğru.
"Neden olucak yakışıklı çocuğun tekiyim" dedi,kendisi çok fazla özgüvenli. Omzuna yavaşça yumruk atarak güldüm. "Ee cevabın ne Derin" dedi tedirgin bir sesle. "Tamam madem bu kadar aşıksın deneyelim." dedim aniden. "De-Derin ciddimisin?"dedi kekeleyerek heyecanlı ve mutlu olduğu o kadar belliydiki çocuklar gibi sevinçliydi. "Evet ciddiyim yakışıklı kas yığını"
Sokakta onca insan olmasına rağmen elini belime doladı ve beni kendine çekti ve birden sarılarak kendi etrafında dönmeye başladı deli çocuk. Sokaktakiler bize özenirmiş gibi bakarken Barış birden bağırmaya başladı. "Herkez duysun ben bu kıza aşığım" dedi. Tabi etraftakiler alkışlamaya başladı. "Helal olum sana sev adam gibi sev şu kızı inşallah ayrılmayın"dedi tontiş bi amca. "Sevicem efendim. Onu geç bulmuşken bırakmam"dedi o an gözümden bir damla yaş aktı. Biliyorum çok sulu gözlüyüm.
"Heyy neden ağlıyorsun güzel gözlüm" dedi benimki. Sesiz bi yere geçtik. "Bilmiyorum çok mutluyum. Keşke daha önce gelseydin." Dedim meteoruma. "Eee bu çok güzel niye ağlıyosunki?".dedi sıkıca sarılarak.
"Beni bu kadar güzel seven olmamıştı" dedim gözyaşlarıma hakim olamayıp. "Seni sevmeyen ölsün,gebersin,denize atsın kendini be. Ama dur ya kimse sevmesin seni benden başka kimse sevmesin sonu kötü olur." Beni bu kıskançlığı güldürmüştü. "Seni seviyorum." dedim fısıldar gibi. "Neyyyyy duyamıyorum seni aşkım" diye bağırdı. Bende ona karşılık bağırarak "seni seviyorum" dedim. Sonra cevabını alamadığı soruyu tekrar sordu "neden ağlıyodun?"dedi. Babamla olan konuyu anlattım. O sakin kalmaya çalışıyordu bana belli etmemeye çalışıyordu sinirini.
"Sen bu gece bende kal. Sakın olmaz falan deme bu bi emir." Dedi benim kas yığını sevgilim. Ona karşılık kafamı salladım sonra biraz daha oturduktan sonra arabaya binip sevgilimin evinin yolunu tuttuk. Gözlerim kapanmaya başlamıştı bile..
Uyandığımda barışın kucağındaydım.
"Güzel seven" dedim birden. Benim deli meteor etrafına bakınmaya başladı avanak avanak. "Sana diyorum sana burda beni başka güzel seven varmı?". "He ya doğru yok dimi ". " iyiki benim sevgilimsin seni seviyorum."dedim.
Burnuma küçük bi öpücük kondurup "bende seni seviyorum hadi uyu eve geldik zaten." Dedi. Bende gözlerimi tekrardan kapattım.Arkadaşlar ilk denemem lütfen nasıl olduğu hakkında yorum yazıp birde yıldıza basarmısınız❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 DUVAR ARASINDA
Fiksi RemajaAşk tesadüfleri sever.. Sakın tesadüflere inanmadığınızı söylemeyin. Çünkü o tesadüfler bir gün kapınızı çalabilir.