five

1.6K 206 614
                                    

Gecenin bu saatine 1K kelime yazıyorum lütfen oy ve yorumlarınızla destek verin.

* * *

Harry ve Louis diğer çocuklarla otururken Xavier içeri girerek Harry'ye baktı.

"Dostum kız arkadaşın gelmiş, yanında da bir kadın var. Seni arıyorlar."

Harry üzerine alınmayarak sohbetin içine katıldığında herkes susarak Harry'ye baktı.

"Sana diyorum, uzun saçlı."

Harry kendini işaret ederek ayağa kalktı.

"Ben mi?"

Xavier başını sallayarak gruba katıldığında Louis dudaklarını yalayarak gergince Harry'yi süzdü. Harry şaşkınca kapıya doğru ilerlerken Louis de yavaşça kalkıp arkasından ilerledi. Kapıdan çıktıktan sonra Louis Harry'yi yakaladı ve omuzundan tutarak onu durdurdu.

"Yalanım mı gerçek oluyor yoksa gerçekten şehir dışında bir kız arkadaşın mı var?"

Harry şaşkınca başını iki yana salladı.

"Hayır, kız ark-"

Harry boynuna dolanan kollardan ve çığlıktan susmak zorunda kalmıştı.

"Harry!"

Louis geri çekilip Harry'ye ve Harry'nin boynuna sarılan kıza baktı. Harry geri çekilip kıza baktıktan sonra gamzelerini göstererek tekrar ona sarıldı.

"Gemma!"

Louis kısık gözlerle onları izlerken Gemma geri çekilip Harry'nin omuzlarına düşen saçlarını parmağına doladı.

"Aman tanrım, saçların ne kadar uzamış. Harika görünüyorsun!"

Harry dişlerini göstererek sırıttı. Sonunda biri saçını beğenmişti. Gemma dönerek kendisini izleyen mavi gözlü çocuğa baktı.

"Oh, sen Harry'nin arkadaşı olmalısın."

Louis tam itiraz etmek için dudaklarını aralamıştı ki geri kapatarak Gemma'nın uzattığı eli sıktı.

"Ben Gemma, Harry'nin ablasıyım."

Louis kaşlarını kaldırarak göz bebeklerini büyüttü.

"Ablası- şey, yani... ben de Louis. Louis William Tomlinson."

Gemma gülümseyerek Louis'nin elini bıraktıktan sonra Harry'nin koluna girdi.

"Memnun oldum Louis. Annem bahçede bekliyor Harry, gelsene!"

Harry gülümseyerek başını salladığında Gemma Louis'yi de çekiştirdi.

"Sen de gel lütfen, annem Harry'nin nihayet utangaçlığını yenip arkadaş edindiğini görünce çok sevinecektir."

"Mmm, ben..."

Gemma Harry ve Louis'yi çekiştirerek bahçeye çıkarttığında Anne koşarak oğlunun boynuna sarıldı. Harry de annesinin beline sıkıca sarılarak kokusunu içine çekti.

"Harold..."

Anne dolu gözlerle geri çekilerek ellerini oğlunun yanaklarına koydu. Louis ise hayranlıkla bu anne oğul karşılaşmasını izliyordu. Bu özlem duyduğu şeylerden biriydi.

"Ne kadar güzelleşmişsin hayatım..."

Harry gülümseyerek annesinin yanağına bir öpücük kondurduğunda Gemma Louis'yi işaret etti.

twenty eight ➳ larryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin