six

1.6K 193 701
                                    

Her okuyan yorum atarak kendini belirtse ne güzel olur, yorumlarınızı okudukça yazma isteğim geliyor.

* * *

Anne hazırladığı yemeği tabaklara servis ederken Harry heyecanla çatalını ve bıçağını eline aldı.

"Oh, anne yemeğini özlemişim."

Anne gülümseyerek oğlunun çenesini sıvazladı. Daha sonra Gemma'nın ve kendi tabağını da doldurarak oturdu. Ama Harry aniden yerinden sıçradı.

"Anne yemeği..."

Harry'nin annesi ve Gemma kaşlarını kaldırarak Harry'ye baktığında Harry hüzünle kaşlarını indirdi.

"Anne Louis'yi çağırmalıyız."

Anne oğlunun omuzunu sıvazlayarak konuştu.

"Hayatım yarım saate işe yetişmen lazım en iyisi yarın izin al ve Louis'yi akşam yemeğine davet et. Hem bizimle vakit geçirmiş olursun hem de Louis'yi tanırız."

Harry başını sallayıp iç çektikten sonra yemeğine başladı.

Yemek bitiminde Harry tüm masayı toplayarak bulaşıkları yıkadı. Anne ne kadar ısrar etse de Harry bunları her gün yaptığını ve annesini yormak istemediğini söyleyerek onu kibarca reddetmişti.

Anne kahveleri yaparak balkona çıktığında Harry ve Gemma'da Harry'nin odasına geçti. Gemma bağdaş kurarak kahvesini eline aldı.

"Anlat bakalım..."

Harry kahvesinden bir yudum alarak kaşını kaldırdı.

"Neyi anlatayım."

Gemma omuz silkti.

"Bir kız var mı? Varsa kim o şanslı kişi?"

Harry gamzelerini göstererek başını olumsuzca salladı.

"Birlikte olduğum bir kız yok."

Gemma Harry'nin elini tutarak gülümsedi.

"Peki... bir erkek?"

Harry kaşlarını çatarak elini Gemma'nın elinin altından kurtardı.

"N-ne? Saçmalama."

Gemma kahkaha atarak sırtını duvara yasladı.

"Louis hoş çocukmuş, anlatsana biraz."

Harry omuz silkerek başını önüne eğdi.

"Hoşlandığım bir kız var Gemma."

Gemma kaşlarını kaldırarak Harry'nin yüzünü kapayan saçları iki tarafa ayırdı.

"Ne! Anlatsana."

Harry dudaklarını kıvırdı.

"O biraz hırçın ve... ufak boylu."

Gemma kahkaha atarak dinlemeye devam etti.

"Onu uzun zamandır seyrediyorum ama ilk tanışmamızda bana şiddet uyguladı."

Gemma kaşlarını kaldırarak Harry'nin çenesinden tutup başını kaldırdı. Parmağını Harry'nin dudağındaki yarada gezdirdi.

"Bunu o mu yaptı?"

Harry başını belli belirsiz salladı.

"Onu rüyalarımda görüyorum... Çok güzel mavi gözleri- yani kahverengi, harika kahverengi gözleri var ve beni çok etkiliyor."

Gemma dudaklarını yalayarak Harry'ye yaklaştı.

"Mavi mi kahverengi mi?"

"K-kahverengi."

twenty eight ➳ larryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin