HARIENS ALEXANDRILL HIGH PRIVATE INTERNATIONAL SCHOOL atau lebih dikenali as HAHPIS kelihatan sunyi pada Jumaat dan Sabtu.
HAHPIS
Tu lar korang tak tau, cuti hujung minggu sekolah ini jatuh pada hari Jumaat dan Sabtu.
Berbeza dengan sekolah lain yang terdapat di kawasan itu. Panjang kan nama sekolah dorang. Kalau college sebelah sekolah dorang ni ALEAIYzzz AND HARIENS COLLEGE a.k.a. A&H College.
A&H College
Eayh berbalik pada story kita keyh.. Tadi just perkenalkan latar tempat.. Wakakaka
13 buah kereta berbeza saiz dan bentuk telah memecahkan kesunyian pada hari Jumaat tersebut.
Seorang perempuan bertubuh tinggi lampai berkulit sawo matang berjalan keluar dari kereta Lykan Super Sport berwarna putih miliknya sambil menunggu yang lain keluar.
"So.. All of you have read what I have sent right?" Soal Azara setelah semua classmatenya keluar dari kereta masing-masing.
"Nope.." Ujar Fazlina lantas tersengih nakal. Semua mata memandang ke arahnya.
"Mengarut lar tu.." Natasya menjeling Fazlina bagai ingin ditelannya hidup-hidup. Well dorang ni pantang bertemu ibarat Tom and Jerry lah.
Azara menjeling Fazlina lantas mengajak kesemua mereka untuk mendaftarkan diri di main office yang terletak between sekolah and college.
"Well siapa yang belum baca kat whatsapp.. I just nk ingatkan balik yang I, Natasya and Iera akan satu group, Ziela, Liena and Airies satu group, Haieyra, Mumtaz, Anabella and Zahara satu group.."
"Ni berdasarkan kedudukan kita dalam kelas tau.. Group by group.." Terang Azara sambil berjalan menuju main office. Yang lain hanya mengangguk setuju.
👌😚✨
Haieyra yang ingin tahu tentang hostel yang diduduki sahabatnya yang lain pantas menggapai Iphone 7+ miliknya. Pantas icon whatsapp ditekannya. (casing phone Haieyra)
YOU ARE READING
Our, Soulmates
Novela Juvenil20% based on true story 80% based on my imagination ?✨? *Norul Haieyra A'Aisya Araziend *Syed Muhammad Nur Hazrieq Iskandar *Puteri Nur Syaziera Mumtaz *Nurul Anabella *Nurul Airies Ezrina *Zahara Baylinda *Nurul Maizatul Natasya *Nurul Fazlina *Wa...