Suasana sunyi . Tiada sebarang pergerakkan yang berlaku ketika itu. Masing-masing mengambil tindakan untuk berdiam diri.
Cuma keadaan sebergitu tidak kekal lama. Takala pandangan dingin milik seseorang memandang kearahnya dan membuatkan dirinya berada dalam keadaan tidak bergitu selesa.
"Aku tak sangka kau pilih aku" ujurnya dingin. Terbit senyuman sinis diwajahnya sebaik sahaja mata menangkap akan wajah manusia tersebut sudah berubah kemerahan.
"Pakcik yang sendiri cakap . Apa yang pakcik pegang akan selama-lamanya menjadi milik pakcik" ujurnya dalam keadaan fizikal yang berani. Mentalnya sudah lama kecundang . Bukan Seul Rin lah kalau tidak membalas debat dari Afif.
Dia lebih memilih untuk tinggal bersama Afif dari bersama Ro Woon. Bukan dia sendiri tidak tahu lelaki tersebut (Ro Woon) dan Ibunya sama sahaja peragai . Tiada yang membezakan cuma jika dia (Seul Rin) berkelakuan baik dan mendengar segala arahan pasti dirinya disayangi oleh Ro Woon. Jika berlawanan dari itu dirinya di seksa tanpa perasaan belas kasihan.
"Oh . Kau ingat pula ayat aku tu" bangun dia dari kerusi miliknya. Kaki menapak perlahan kearah Seul Rin yang masih duduk di sofa.
Tali leher yang masih tergantung elok ditubuh dilonggarkannya sedikit. Butang baju diatas dibukanya menampakkan leher putih.
"Well betulkan . Apa yang aku sentuh semua milik aku. Itu memang prinsip hidup aku. Contoh macam isteri aku. Sekali aku sentuh . Dia milik aku . Lampu ni"
Lampu meja berada disebelah sofa yang diduduk Seul Rin disentuhnya juga.
"Milik aku. Sofa yang kau duduk tu pun. Milik aku"
Wajah putih yang dingin . Mata hitam yang mengusai diri manusia itu membuatkan Seul Rin mula berasa tidak senang akan suasana yang dicipta.
"Kau pun aku dah sentuh bukan?" Rambut hitam milik Seul Rin dibelainya lembut. Tempat kosong disebelah Seul Rin diduduknya tanpa meminta izin.
"Pa-pakcik" tangan Afif yang berada di rambutnya ditepis. Entah kenapa dia merasakan peragai Afif ketika itu seperti dirasuk kesetanan 7 petala langit.
"Wae ? Bukan kau cakap kau milik aku ?" Dengan senyuman senget dibibir dia memandang wajah putih milik Seul Rin . Tahulah dia bahawa gadis tersebut tidak betah dengan layanannya.
"PakCik yang cakap bukan saya" tidak cukup dengan itu dia (Seul Rin) mengesot kesebelah kiri. Memberikan ruang antara dia dan Afif.
"Don't call me PakCik" didekatkan jaraknya dan Seul Rin kembali.
"Dah tu panggil apa Grandpa? Gajah ? Pakcik dagu tajam ? " Jawab Seul Rin dengan berani. Tubuhnya bergerak sedikit sehinggakan tiada ruang lagi untuk dia menjarakkan diri dari Afif. Lelaki itu lebih galak mendekatkan diri dengan dirinya.
"No Sweetheart. Call me Daddy" dibisikkan ayat tersebut di halwa telinga milik Seul Rin.
Wajah gadis itu usah dikata sudah merah menahan perasaan yang sudah memuncak dalam jiwa mudanya. Kedua matanya tertutup rapat takala tangan milik Afif menjalar dibahagian belakangnya dan leher.
"Kau memang budak mentah eh" dicubit pipi milik Seul Rin sekuat hati . Geram dia melihat pipi chubby milik Seul Rin yang sudah kemerahan itu .
Wajah Afif dipandang tajam . Kedua matanya sudah merah , hanya sekali kerdipan butiran jernih mengalir deras.
"Hye budak . Aku melawak saja" terus sahaja tubuhnya dijarakkan. Selama ini dia bertindak sebergitu terhadap Ifti . Gadis itu sudah lama menumbuk dirinya. Dan mengeluarkan kata-kata kesat. Tidak pula mengeluarkan air mata. Terkebil-kebil dia (Afif) memandang kearah Seul Rin disebelahnya.
YOU ARE READING
18🍒 - DIA LELAKI IDAMAN 2 [COMPLETE]
FanfictionWARNING : This story will be full shit of drama . Thanks Kematian si isteri sewaktu melahirkan anak keduannya sedikit sebanyak membuatkan dirinya dilanda emosi yang sukar dikawal. Dibawa diri ke tempat dimana dia patut berada untuk tenangkan jiwa...