25

142 22 9
                                    

Bunyi seperti pintu ditutup dengan kuat mengejutkan dia. Perlahan-lahan kedua mata dibuka. Bilik usang yang dipenuhi dengan kotak memenuhi pandangannya ketika itu. 

Seluruh tubuh diikat dalam keadaan duduk menyukarkan dia untuk bergerak. Kepala ditoleh kekanan, bulat matanya takala melihat insan yang selama ini hilang berada didepan matanya dalam keadaan yang teruk, terkulai lemah diatas lantai yang kotor, Wajah yang dahulunya putih, kini dipenuhi dengan kesan lebam dan darah. 

Kepala kembali berpusing menghadap dihadapan, keadaan manusia yang diikat sepertinya masih lagi tidak sedarkan diri. Diusahakan juga dia mengerakkan sedikit kerusi bagi mengejutkan insan tersebut. 

"Minnie, InJeong-ah" Panggilnya. Keadaan si adik yang berada dihadapannya cukup perit buat dirinya, tudung yang selama ini dipakai si adik sudah tiada dikepala. Rambut hitam yang panjang menutup wajah si adik. 

Kaki panjang digunakkan menguis si adik agar dia sendiri tahu adiknya masih lagi hidup. 

"InJeong-ah" Panggilnya. Bibir mengutum senyuman takala melihat si adik sudah bergerak sedikit. 

"o-oppa" kepala diangkat, dipandang wajah si abang. Keadaannya yang lemah menambahkan risau buat si abang. 

"ki-"

"Seul Rin" ujur JongIn , Diberikan isyarat mata kepada si adik agar memandang kekanan. 

"Seul Rin !" dicuba sedaya upaya dia untuk melepaskan diri dan pergi kearah gadis yang membuatkan kehidupan Afif menjadi terganggu beberapa hari. 

"Wow , this two sibling Kim dah sedar" Tangan ditepuk kuat takala melihat mangsa barunya sudah sedarkan diri daripada pengsan. Bibir mengariskan senyuman sinis. 

Terbuntang mata kedua beradik tersebut takala menlihat gerangan yang menjadikan mereka dalam keadaan sebergini. 

"Seo-Seokwoo" dalam nada yang serentak mereka menyebut nama insan tersebut. 

"Yes , ini aku. Sepupu tiri kesayangan korang" tersenyum dia (RoWoon) dihadapan kedua beradik tersebut. Suka dia melihat keadaan kedua beradik tersebut yang diperlakukan seperti binatang. Hatinya terasa lapang. 

"Kau nak apa lagi tak guna ?! Tak cukup dengan harta myeon oppa yang kau dah ambil semua ?" Tempik Fartini. Nafasnya naik turun ketika itu. Geramnya dengan lelaki tersebut bukan boleh diajak lepak minum green tea. 

Kerana lelaki tersebut, dia (Fartini) pernah ditampar dihadapan kesemua rakan kolejnya dengan mendiang si abang. 

Dan kerana lelaki tersebut juga, kesemua harta milik kedua ibu bapa mereka dirampas dan membuatkan mereka berdua hidup merempat setelah si abang pergi buat selama-lamanya. 

"Tak sayang" Kedua tangan dimasukkan kedalam kocek seluarnya. 

"Kau nak apa lagi SeokWoo?" Soal JongIn. Sesekali tubuhnya bergerak untuk melepaskan diri dari ikatan ditubuhnya. 

"Kau tanya aku nak apa ? Aku nak benda yang boleh puaskan aku" Bibir tersenyum senget , kakinya berjalan menuju kearah JongIn dan Fartini yang duduk berhadapan sesama sendiri itu. 

Rambut si adik dicekam kuat , Wajah cemas JongIn jelas takala mendengar suara si adik merintih kesakitan. 

"Harta korang berdua" Ditolak kepala Fartini sebelum dia berjalan kearah Seul Rin yang terlantar lemah di sebelah mereka. Rambut milik Seul Rin ditariknya dan diheret sebelum dia menolak tubuh Seul Rin dihadapan kedua beradik tersebut. 

"Supaya senang aku bahagia dengan bakal isteri aku" Kaki Seul Rin dipijaknya, seluruh bilik itu mula kedengaran suara jeritan Seul Rin. 

"SeokWoo lepaskan dia, kau dah bu--" Belum sempat JongIn meneruskan percakapannya, RoWoon bertindak menumbuk JongIn.

18🍒 - DIA LELAKI IDAMAN 2 [COMPLETE]Where stories live. Discover now