....*Jimin in odası The End*
V: Bana ne olduğunu anlatmak ister misin?
Bendis: Jimin size anlatmadı galiba.
V: Neyi ?
Bendis: Biz Jimin ile bu gün çıkmaya başladık. Daha sonra.....yani şirkete geldi. Bende onu merak edip geldim. Odasında......o odasında bir kızla öpüşüyordu. İnanabiliyor musun? Daha bu gün çıkmaya başladık ve o beni......-
V: Anladım. Ama onu bir dinle.
O sırada içeri Jimin girer.
Jimin: Lütfen dinle beni.
Bendis: İstemiyorum konuşma benimle.
V: Bendis onu dinlemelisin.
V odasının anahtarını alır dışarı çıkar ve bizi odaya kilitler. Dışarıdan bağırır.
V: Barışana kadar çıkamazsınız.
Bendis: V şuradan bir çıkayım seni varya😡.
Jimin: Bak lütfen dinle beni.
Bendis: Dinliyorum.
Jimin: Sabah şirkete geldim. Kız bana dosyaları getirdi. Daha sonra bana yanaşmaya başladı. Ben ondan uzaklaştıkça üzerine geldi. Bana " Beni nasıl buluyorsun ?" diye sordu. Daha sonra beni öpmeye başladı. O sırada içeri sen girdin. Bak ben senden başka kimseyi sevmiyorum sevmememde anla bunu.
Bendis: Odanda kamera var mı ?
Jimin: Evet.
Bendis: Kamera kayıtlarını izlemek istiyorum.
Jimin: Tamam RM'e haber verelim açsın.
V'ye sesleniriz ve kapıyı açar. Daha sonra RM'in yanına gideriz. Bize kayıtları gösterir. Gerçekten de Jimin'in anlattığı gibi olmuştur.
Jimin: İnandın mı bana ? Barıştık mı ?
Bendis: Bir şartla barışırım. Hepimize yani tüm gruba 10'ar tane dondurma alacaksın.
Jimin: Peki.
Şu anlık sevgili olduğumuzu sadece RM ve V biliyordur. Diğerlerine akşam söyleyeceğiz. JungKook'un tepkisini çok merak ediyorum. Umarım aramız bozulmaz ki kesinlikle bozulacak. Yurda döneriz. Saat tam 08:00'da diğerleri ve elinde dondurma ile duran Jimin kapıda olur.
Bendis: Hepiniz içeri geçin size çok önemli birşey söylemek istiyoruz.
Hepsi şaşkınlıkla içeri geçer. Jimin gelip yanıma oturur.
Hoseok: Hadi ama çatlayacağım meraktan.
Jin: Aynen.
Bendis: Şey......hmmmm......biz Jimin ile çıkıyoruz.
JungKook'un birden suratı asılır. Daha sonra tebrik ederek hızla odasına çıkar. Diğerleri Jimin ile konuşurken ben JungKook'un odasına çıkarım.
Bendis: Gelebilir miyim ?
JungKook: Tabii.
Bendis: Bak gerçekten...-
JungKook: Boşver beni önemseyen duygularımı anlayan kimse yok zaten. Gerçekten Tebrik Ederim. Şimdi odadan çıkar mısın yatmak istiyorum.
Bendis: Peki.Bendis'ten (İç sesi )
Özür dilerim JungKook özür dilerim seni incitmeyi istemezdim.
*İç ses The End*
..............
Hello Ben Geldim Saçma Bir Bölümle Karşınızdayım Umarım Beğenirsiniz ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
_Unlucky_Angel_ Korehastasi03
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Kalbe 1 Köprü *BTS*
FanfictionTanrım Yeni Üye mi ? Ama.....ama bu kız. • BTS'in sekizinci üyesi geliyor toplanın. • 📌Hikaye Kapağı Tasarımı: @belissam • Hikayeden bir kesit 👇🏻: Birden kapıdan bir çift gözün bana baktığını gördüm. Bana doğru ilerliyordu. Ay ışığında yüzünü g...