....Odama geçtiğimde Jimin uyanıktı. Umarım bana soru sormaz düye aklımdan geçiriyordum.
Jimin: Sen daha uyumadın mı ?
Bendis: Hayır.
Jimin: Benimle yatar mısın ?
Gözlerimi kocaman açıp ona baktım. İçmiştim ve ne yaptığımı bilmiyordum. Ve nefesim hala şarap kokuyordu. Şeker işe yaramamıştı.
Bendis: I.....şey......e-evet yani tamam.
Gidip yanına uzandım. Sırtımı döndüm. Arkadan bir elin beni sardığını fark ettim. Şu an Jimin'e ihanet etmiş gibi düşünüyordum. 😓. Bu düşünceler ile uykuya daldım. Sabah uyanınca yanımda Jimin'in olmadığını farkettim. Ayrıca yatağımın başında bir gelinlik vardı. Kiminle evleniyordum ben ? Daha sonra odaya Suga girdi.
Suga: Günaydın minik ?
Bendis: Oppa ! Ben.....ben kiminle evleniyorum ? Ben ne zamandır uyuyorum ? Ne oluyor ?
Suga: Jimin ile evleniyorsun. Ve sadece 3 gündür uyuyorsun.
Bendis: Neden ? Nasıl 3 gündür uyuyorum.
Suga: Yurttan çıkarken bir araba sana çarptı ve hafızanı kaybettin. Küçük geçici bir komaya girdin. Ve bir gün boyunca hiçbirşey olmamış gibi uyudun. Jimin senin bu halini görünce. "Madem sevgiliyiz o zaman evlenelim" dedi.
Suga odadan çıktıktan sonra odaya bir kız ve JungKook girdi. Onlarda evleniyorlarmış.
Kız: Sen Bendis olmalısın.
Bendis: Evet.
JungKook: Siz tanışın. Ben çıkıyorum.
Kız: Demek sen JungKook'un eski SÜRTÜĞÜSÜN.
Bendis: Sen kime sürtük diyorsun.
Kız: Senden başka biri olmadığına göre bu odada.
Takmadım gidip gelinliğimi giyindim. Evlenmek istemiyordum şu an. Giyinip çıktıktan sonra kız elinde bir şişe ile bekliyordu.
Kız: Sen gelsene bir.
Yanına gittiğimde şişeyi tam kafama geçirecekti ki ben uyandım. Tanrım ben neden sürekli böyle rüyalar görüyorum. Yanıma baktığımda Jimin yoktu. Tek hatırladığım şey dün film izlediğimdi. Başka hiç birşey hatırlamıyordum. Aşağıya çocukların yanına gittim.
Bendis: Günaydın.
BTS: Günaydın.
Jin: Kahvaltı hazır. Bu arada yarın şirkete geçmeliyiz. Patron çok önemli birşey olduğunu söyledi.
Hep birlikte kahvaltı ettik. Kahvaltı bitmeye yakın. Suga söze girdi.
Suga: Dün şarap içen var mı ?
Wtf bardakları mutfak tezgahında bıraktı.
JungKook: Ben içtim.
Suga: 2 ayrı bardakta mı.
JungKook: Evet hyung beni zorlama ben ergenim.
Herkes gülmeye başladı.....Evet sizi çok beklettim. Ama bir oylayın ya aşağıdaki yıldızın içi dolunca daha hoş görünüyor. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Kalbe 1 Köprü *BTS*
FanficTanrım Yeni Üye mi ? Ama.....ama bu kız. • BTS'in sekizinci üyesi geliyor toplanın. • 📌Hikaye Kapağı Tasarımı: @belissam • Hikayeden bir kesit 👇🏻: Birden kapıdan bir çift gözün bana baktığını gördüm. Bana doğru ilerliyordu. Ay ışığında yüzünü g...