Babam Benim İlk göz ağrım

31 12 11
                                    

İnsan nereden başlayacağını anlatacağını bilemiyor bazen ama bir yerden anlatmaya başlamak lazım değil mi ?

Bende anlatmaya başlıyorum öyleyse babam benim her şeyim hayatımdaki en güvendiğim sırtımı yasladığım ve hiç korkmadığım tek adamdı .

Hayatımda var olduğu sürece bana bir kere olsun bir acı kötülük yaşatmadı . Sadece onun gitmesi vefat etmesi benim canımdan can aldı .

Babam bizi hiç bırakmazdı . Ancak onu bir ölüm ayırabilirdi . 

Ve maalesef ki ayırdı da ... ama şu insanın içini bir nebze olsa rahatlatıyor . Allahu teala verirken iyiydi de alırken mi kötü oluyor diye düşününce kendi kendime o zaman frenleyemiyorum ağlamayı bırakabiliyorum .

Ne garip değil mi hayat ? bütün ömrünü yaşadığın babanla bir gün geliyor ayrılıyorsun . Ama ben biliyorum ki Rabbim onu çok sevdi . ve erkende de yanına aldı .

Hayatımda tanıdığım en iyi baba benim babamdır . Bir insan cömert olursa Rabbim malını arttırır derdi her zaman hakikatten de öyle gerçekten babam cömert olduğu için malı her daim arttı hatta doldu taştı bile...

Sorular geliyor nasıl babanı özlüyor musun ? diye 

Ben de diyorum evet gölgesini görsem sarılasım geliyor o derece özledim .

Babam hep insanlara yardım ederdi . Hümansit bir insandı . Yaşadığı sürece hep  yardımcı oldu anneme ...

Hem en iyi baba hemde en iyi eşti benim babam ...

Her şeyleriyle dört dörtlük bir adamdı . Bir insan bu kadar cömert bu kadar fedakarlık olabilir mi?

Olabiliyormuş demek babamı bilince anladım ben onun gibi olmak istiyorum her zaman...

Aslında daha fazlası var ama insan kelimelerine sığdıramıyor babasını...



Babam mekanının cennet olsun .

Peygamber Efendimiz komşun olsun.

Bütün acı keder azaplar senden uzakta olsun.

Ben senden razıyım .

Rabbim senden binlerce kez razı olsun .



Sırdaşşaire

Hilal 


İyi okumalar değerli okurlarım ...

Her kız babasını çok sever ama benim kadar seveni göremedim ...


Ben ve Geçmiş Zaman (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin