Mutsuz kız Aybüke

54 18 4
                                    

insanlar mutluluğu ararken bazıları ise hiçbir şeyden mutlu olamıyor.Mutlu olamadığının farkına varıyor. Ve kendine mutsuz olma etiketini yapıştırıyor.

Aybüke her şeye rağmen sabırlı ,mücadele eden ,çalışkan ,düzenli biriydi. Amma velakin ondan mutluluk fazlasıyla eksikti. Ne yapsa etse bir türlü mutlu olamıyordu. Kendisine çareler aramaya başladı. O da artık herkes gibi mutlu olmak istiyordu.

Hayallerini ,hedeflerine ulaşmak için her şeyi yapıyordu. Sanki hayatında tek eksik olan mutluluktu. Seviliyor muydu acaba diye düşünmeye kapıldı. Yoksa başka etkenlerde mi mevcuttu . Kim bile bilir ki ? çoğu şeyi içinde saklıyordu. Kendi içinde ağlıyordu. O derece mutsuzdu yani.


Insanı aydınlık vermesi gereken şeyler neden buna ters tepki ediyordu?  Sürekli geçmişini sorgulayan geleceğine ışık tutmak isteyen içi bir nebze bile gülmeyen , gülmeyi unutan ,yorgun , hargın ama sabırlı ve umutluydu. Belki de hiç beklemediği bir anda her şey düzelivericekti.

Hayatını değiştirme zamanı gelmişti. Artık üzülmek istemiyordu. Planlar yapıyordu. Kendini üzmeyecek o da artık mutlu olacaktı. Narin mi narin ,güler yüzlü olacak ve hiçbir şey onu gülmekten alıkoyamayacaktı. Çünkü artık Aybüke mutlu olmak istiyordu. Mutluluğun tadına hedeflerine ulaşmakla kazandı . Mutsuz kız Aybüke artık mutlu birisiydi. Demek ki onun için mutluluğu yakalamak , mutlu olmak hedeflerine ulaşmaktı.





#Sırdaşşaire 

 #benvegeçmişzaman 

#iyiokumalar

 #mutsuzkızaybüke


Not : Resmi okul zamanında birisi benim için çizmişti . 

Ben ve Geçmiş Zaman (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin