Çağımızın Sorunu

15 3 2
                                    


Selamun aleyküm 


Çağımızın sorunları giderek büyüme başlandı .

Bu bölümde sırasıyla tespit ve gözlerime dayanarak bunları ele alacağım , umarım faydasını görmüş olursunuz . Şimdiden teşekkürler ...

İlk önce dinin direği olan namazdan başlamak isterim , çünkü namaz dinin direği , müslümanın üzerine farz olan bir ibadettir.

Gelin görün ki şöyle âhir zamanda yaşıyoruz , zaman fitne fesatların çokça olduğu imanı kurtarmak olduğu dönemde yaşamaktayız .

Öyle acayip bir şey haline geldi ki , namaz kılıyor musun diye sorduğumuzda sanki seni dövecek ya da vurup kızacak gibi cevap alınıyor .

Sürekli bahaneler üretiliyor .

Peki size soruyorum ?

Namaz dinin direği değil mi ?

Bunu bildiğiniz halde iki kat daha fazla yanacağınız farkında mısınız ?

Bahaneler namaz için geçerli değildir .hiçbir şekilde namaz terk edilemez ,bırakılamaz .

Namaz olmayan insanın imanı doğru olmaz .

Dua etse o insan duası kabul olmaz ,başka mümin kardeşe dua emanet etse onun da duası kabul olmaz çünkü namazı yok , namazı terk eden , Allah'ı bırakmış ve terk etmiştir . Sizleri mi bırakmayacak !

Gözden kaçıyoruz bize basit geliyor ama bu cidden büyük sorun ve sorunu çözmek için alın seccadenizi namazını Allah için iman ederek inanarak huşu ve ihlas üzere kılınız .

Misal hastalık sizin işe gitmenize gezmeye gitmenize engel olmuyor ama namaz kılın denildiği zaman yaaa 5 dk sonra kılarım ya da büyünce kılarım . Bu çocuk oyuncağı değil ki erteleyesiniz .

Bağ haşa ve haşa Allah ile dalga geçmektir .

Soruyorum size Müslüman mısınız ?

Evet elhamdüllilah müslümanın diyorsunuz değil mi ?

O halde namaz yok kılmıyorsunuz , bu sizce biraz garip değil mi ?

Nasıl bu Müslümanlık ?

Siz gerçekten Allah'a iman ettiğinizi sanıyor musunuz ?

Bence tam iman etmiş olmuyorsunuz . Hatta ve hatta Allahu Teala'nın emirlerine karşı gelmiş oluyorsunuz ...bunun farkında mısınız ? Değilseniz bence bir kez hatta yüzbin kez düşünün derim .

Kuran'ı Kerim'de dahi siz hiç akıl etmez misiniz ?düşünmez misiniz ? Diye bir çok ayeti kerimede geçiyor .

Daha dünyanın sıcağına güneşine ateşine dayanamıyoruz , azıcık elimize çay dökülse ya da azıcık yemek dökülse tencereden üzerimize vay efendim hemen kıyamet kopartmaya söylenmelere başlıyoruz . Ve cehennem ateşini bir düşünün dünyadaki ateşin yarısına bile denk gelemez o derece sıcak olacak ve yanacaksınız , Allah muhafaza ...

Bunların hepsini göze alıyor musunuz?

Alıyorsunuz ki namaz size basit geliyor hep geri planda tutmuş olup bahaneler üretmeye başlıyorsunuz .

Yok annem bana öğretmedi ,babam bana anlatmadı çok affedersiniz ama Allah size akıl fikir İhsan etmişken o güzel aklınızı orada burada fitne fesatlara yoğururken aklınız var aklınıza her şey tastamam geliyor ama söz konusu namaz olunca aman boş ver ne kılacam zaten bir sürü yapacak işim var deyip geçirtiriyorsunuz .

Ben ve Geçmiş Zaman (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin