Multi:Demir e benzettigim çocuk
Sabahın köründe kalkıp ictima alaninda olmuştuk ne kadar onların komutanı olsam da bende onlar ile birlikte egzersiz yapıyordum egzersiz dediğime bakmayın 40 kilogramlik çantalar ile 10 kilometre koştuk sonra 50 ser barfiks mekik şınav ahh pestilimiz çıktı ben bunları düşünürken Demir seslendi " Komutanım siz yapmak zorunda değilsiniz ki bizimle yapmayın niye kendininizi yoruyorsunuz ne güzel işte gidip uyuyun size kalkın denilmedi biz kalkacak " sonra devam etti "Gece 5 te biz kalkmak zorundayız" gece 5 te derken dalga gecmisti sanırım aralarında en iyi anlaşacağım Demir iyi çocuk iri gözlü beyaz tenli samimi çocuk "Evet ben zorunlu değilim kalkmaya ama bir olay olsa yine ben uyuyup sizi mi Savaşacaksınız tamam benim hayat felsefem UYUKU ama buraya ben uyumak için gelmedim eğer çok uyumak isteseydim evimde yatardım dimi " dedim sonra Burak i göstererek "Sizin bu gülmek nedir bilmeyen ego yığını arkadaşınıza katlanmazdım çocuk resmen kaslarını ego ile yapmış" ben bunu diyince inanmıyorum sen bana bunu nasıl dersin bakışı attı ve tabi durur mu ? Durmadı içimden ver odunu diyorum "Komutanım ben sizin EXO nuzu çekmek zorundamiyim ? Ulan gece bir baktım biri uuu luyor (Kurt sesi)
Noluyor lan dedim hanımefendi exo dinliyor bide artık rüyasında ne görüyorsa rahat durmadı bi o yana bir bu yana döndü durdu Hayır bilmiyor ki o dönünce ranza sallanıyor o mışıl mışıl uyudu ben sabaha kadar EXO dinledim " dedi tabii ben bunun altında kalırmıyım " Ulan sen benim EXO ma nasıl laf edersin sana bu hakkı kim veriyor sabaha kadar EXO dinlemiş sanki çok umrumda en azından hayatında ilk defa adam gibi şarkı dinlenmişsindir " Bizim Türk şarkıcılar a kramp mi girdi elin Korelisini dinliyorsun " ben bu çocuğu yollarım saçını başını affetmem haberiniz olsun sonra benim haberim yoktu demeyin siz şahitsiniz "Türk şarkıcılar aşk acısından geberiyor en azından yabancı dinliyorum beni aşık zannetmiyorlar " dedim "Sanki aşık değilsiniz komutanım " dedi yok öldürürüm ben bunu " Aşığım asker ama bizim tek aşkımız olan suan burda olan herkesin aşık olan şeye aşığım bu bayrağa aşığım " bunu gururlanarak söyledim niye bilmiyorum "Neyse arkadaşlar herkes yemeğe haydee " konuyu uzatmak istemedim herkes yemek yemeye giderken bende gittim gidip yemek aldım yemeği yerken "Evet arkadaşlar beni daha tanımıyorsunuz merak ettiklerinizi sorun " dedim ordan Polat sordu " Komutanım kaç kardeşsiz " " 2 kardeşim polat bir abim var " sonra Emre sordu "Komutanım yaşınız kaç " "24 Emre " Tolga sordu "Komutanım hiç sevdiğiniz ve ya sevgiliniz oldumu ? " "Hayır Tolga hiç birini sevmedim yada biri ile çıkmadım " Aykut sordu " Komutanım hiç birini öptünüz mü ? " bu soru üzerine aklıma dün gece geldi az kalsın hayatım da bir erkek beni öpücekti kabus gibi idi ben bunları düşünürken gözüm istemeden Burağa kaydı oda bana bakıyordu neyse cevap vericem derken Burak " Hayırdır komutanım daha önce öptü biri sizi ki cevap vermiyorsun " herkes sizli konuşurken Burak sen diyor du bana açıkçası böyle olması daha iyi " Hayır Aykut kimse beni öpmedi bende kimseyi öpmedim ha bu arada Burak senin soruna da cevap veriyim kimse beni daha önce öpmedi ama öpmeye çalıştı tabii öyle bir şey olmayınca biraz bozuldu ama olsun pek umrumda degil " kimsenin konuşmasına fırsat vermeden "Arkadaşlar hadi bu son soru olsun " Demir atıldı "Komutanım suan herkesin sormak istediği ama soramadığı soruyu sorucam eğer bu soru yüzden ölürsem mezar taşıma bu soruyu yazın " "Hadi ama bir soru yüzünden adam öldürecek halim yok" "Tamam komutanım kaç baklavanız var " tuhaf bir soru idi "6 tane Demir ama bu yüzden adam öldürmem Merak Etme " ben 6 diyince herkes oooo oo sesleri çıkardı benim gözüm burak a kaydı o bana bakıyordu ve normal bir bakış değil sanki hayranlık ile bakıyor du bir dakika bir dakika Burak bana hayranlık ile mi bakıyordu ne yani bana hayran mi olmuştu Batuhan söze daldı "Komutanım kaç yıldır dövüş yaşıyorsunuz? " "Seneyi bilmiyorum ama 12 yaşımdan beri dövüş yapıyorum " ve yine aynı ses oooo oo diyor du "Tamam bu kadar şamata yeter herkes serbest "