Multi : Exo love me right ve LuHan
Sonunda Karargahı gezmek bitmişti ve malesef Burak ile gezmiştik kötü bir haberim var Burak ile ayni odada kalıyoruz yani herkes rütbesi en yakın olan ile ayni odayı paylaşıyor bana da en yakın Burak malesef ki . Ranza vardı oda da tabi ki de üstte ben yatacağım başka bir ihtimal bile yok odaya geçip telefonu şarja takıp son ses EXO love me right dinliyorum keşke sadece dinlesem bir de söylüyordum . Pijama takıntım var 5 dakika önce alsam 5 dakika sonra yine alırım bu gün şarkı dinlerken Harry Potter pijamami giyindim sacimi ördüm ben işimi hallettim tam çıkacak iken söylene söylene Burak girdi odaya söylendiği şey ise bu şarkı nerden geliyor kimse buna kuralları anlatmadı mı? Evet hoduk gibi odaya daldı ve hiç tereddüt etmeden şarkıyı kapattı "Kimse sana burada uyman gereken kurallardan bahsetmedi mi ? Psikopat misin sen ya bu saatte bu şarkı dinlenir mi ? " dedi yine somurtarak bu çocuk hiç bana şaka haricinde gülmez mi? "Ahh hadi ama asıl sen psikopat misin sen benim telefonuma nasıl izinsiz dokunursun ve bir kadınla aynı odada kaldığını unutma öyle dan diye girilirmi eğer bir daha öyle dan diye girersen o zaman cezanı kötü ödersin "Ciddi olmaya çalışıyordum eğer gülersem beni ciddiye almaz " Yaa komutanım ceza ne olucak çok merak ediyorum " üstüme geliyordu ve ben duvara çok yakındım bir adım daha atarsam duvara yapışıcağım ve Burak tam karşımda bir anda aklına bir şey gelmiş gibi elini çırptı " Haa komutanım bu gün bir şey söyleyecektiniz söylersen yaşamazmışım hadi ama onu söylesene çok merak ettim " Bu adam bir şeyide unutmaz mı yaa "Asıl sen söylersen utanırımışım yaa onu söyle bakalım bak tekiz " dedim etrafı göstererek " Eminmisin Sıla " ne ara adımızla sesleniyorduk neyse " Eminim söyle " sen bilirsin bakışı attı bu bakıştan sonra korkmuştum nede olsa aramızda nefes alacak mesafeyi zor buluyordum ve o bir erkek ben şu zamana kadar hiç bir erkekle bu kadar yakın olmamıştım "Fiziğin çok güzel Sıla " ciddiyim ne ara bana adımla bahsedecek kadar yakın oldu bu " Bunu bir iltifat olarak mı kabul ediyim yoksa sapıklık olarak mi" Şizofren bu çocuk " iltifat olarak kabul et sen diyip tam yanağimdan öpücek pozisyona geldi ne olduğunu anlayınca hemen aradan sıyrıldım ve sonra o ne olduğunu anlayınca geri bana döndü hemen sert bir pozisyon alıp "Asker uyu " dedim emir vererek "Uyukum yok Sıla " ahh fazla ukala ben sana uyukun varmı yada yokmu diye sormadım " Uyu asker. Bu . Bir. Emirdir" bastırarak söyledim Emire uymak zorunda olduğu için hemen yatağa döndü . Ben yatağa geçince "Iyi geceler komutanım " "Iyi geceler asker " diyip yattım uykuya çok düşkün bir insanım UYUKU♡BEN resmen bu benim diğer kızlar gibi bu gün ne oldu o niye bana öyle davrandı yada sevdiği çocuk onu sevmeyince geceleri aglayan lardan değilim ben yastığa başımı koyunca uyurum sabah düşünürüm gece ne olduğunu ve yastığa başımı koyar koymaz uykunun kollarına bıraktım kendimi rüyamda yine LuHan i görmüştüm çok güzel bir rüya idi hiç uyanmak istemedim ama ne yazık ki saat 5 te uyandım .