ÖLÜMSÜZ AŞK

557 11 4
                                    

Bölüm 1:

-Üzerime gelmeyi bırak dışarı çıkmak istiyorum.dedim sinirli bir şekilde.Ellerim titriyordu ve acilen o güzel tozu içime çekmeliydim.Uyuşturucu..

-Seni rahat bırakayım da yine o serseriyle buluş değil mi?.Annemin gözleri alev saçıyordu.Benimle inatlaşamazdı.O ne kadar inatçıysa bende ondan beterdim.Göze göz,dişe diş misali.Dışarı çıkıp uyuşturucumu alacaktım.Bana mani olamazdı.

-Hayatıma karışmayı bırak artık,senin yüzünden bu pisliğe bulaştım hala anlamıyor musun?.Annem soru sorar gözlerle bakıyordu.Uyuşturucu kullandığımı bilmiyordu.Ona Can la buluştuğumu söyleyip uyuşturucu alıyordum.Can sevgilim,onunlada buluşuyordum.Beraber uyuşturucunun verdiği hazla zirvelerde yaşıyorduk.Daha fazla istiyorduk her zaman,ne o beni durduruyordu ne ben onu.

-Neden bahsediyorsun Asya?.dedi.Ah bu tavrı beni deli ediyordu.Bana verdiği zararlar yetmiyormuş gibi hiçbir şey yokmuş gibi masumlaşıyordu birden…

-Evet,gerçeklerle yüzleşmenin zamanı geldi Mine SOYLU.Ben senin o hiç desteklemediğin sevgilimle beraber uyuşturucu kullanıyorum.Neden biliyor musun?Senin zırvalıklarına dayanamayıp evden gittiğimde huzuru uyuşturucuda buluyorum çünkü.Pişman değilim.Şimdi kapının önünden çekil ve huzurumu bulmaya gideyim.Dedim.Ellerim hala titriyordu.Vücudum bana karşı saldırıya geçmişti.İhtiyacı olanı almak istiyordu.Alamadığı için bana zarar veriyordu.Kış ayında olmamıza rağmen vücudumun bana saldırısı yüzünden üzerim terden sırılsıklam olmuştu.Annemin yeşil küçük gözleri yaşlarla dolmuştu.Nasıl kötü bir anne olduğunu şimdi anlıyordu.Benim üzerimde sürekli baskı kurarak beni bu tip şeylerden uzak tutmaya çalışmıştı fakat becerememişti.Beni karanlık dünyanın en diplerine atmıştı.Oysa ki bana biraz sevgi ve şefkat gösterseydi ben onun aydınlığının zirvesinde olmaya hazırdım.Ne yaptı diye düşünecek olursam.Kısacası hayatımı mahvetti.Annem kapının kolunu ağır hareketlerle açtı.Gözlerimin içine bakıyordu.Bense ondan gözlerimi kaçırıyordum.Sanki ben suçluymuşum gibi gözümün en içine bakıyordu.Her zamanki Mine SOYLU hareketlerinden birisi,kendini haklı çıkarıp beni pişmanlık denizinde boğulmaya bırakacaktı.Kapı tamamen açılınca hızla fırladım.6 katlı bir apartmanın en üst katında oturuyorduk.Tamamen bitik halde olduğum için asansörün gelmesini bekliyordum.Annem hala kapıyı kapamamıştı.Sessizce ağlıyordu.Aklınca ona üzülüp geri dönecektim.Bu olmayacaktı.Yeterli param vardı.Sırt çantamda kıyafetlerim vardı.Ayağımda siyah dayanıklı postallarım vardı.Telefonumda yanımdaydı.İhtiyacım olan başka bir şey yoktu.Asansör gelmişti,son kez anneme bakıp asansöre girip 0 tuşuna bastım.Kapının kapanmasıyla benim için aile defteri de kapanmıştı.Aynadaki görüntüme bakınca terden kahküllerim alnıma yapışmıştı.Gözlerimin kırmızı olması bir şey çağrıştırıyordu bana.-Uyuşturucu istiyorum.-Uzun kumral saçlarımı çantamdan aldığım tokayla yukarıdan topladım.Kahverengi gözlerimin altına akan siyah maskarayı sağ elimin işaret parmağıyla sildim.Siyah şortum,siyah külotlu çorabım ve siyah deri ceketimle dışarıya kötü bir izlenim bıraksam da ben buydum.Kimse bakire olduğuma inanmasa da benim işim uyuşturucuylaydı.Erkek arkadaşım Can benim ilk erkek arkadaşımdı ve muhtemelen benim bakire olmadığımı sanıp sorma gereği duymuyordu.Ve hiç öyle bir istekte bulunmamıştı.Bizim çok açık olan bir çıkar ilişkimiz vardı.Ben para veriyordum,o uyuşturucu alıyordu.Eğer onunla ilişkimiz biterse ikimiz açısından da iyi olmazdı.Onun para kaynağı benimse uyuşturucu alacak kimsem kalmazdı.Telefonumu elime aldığımda 5 cevapsız arama,3 te mesaj vardı.Tabi ki hepsi Can dandı.Asansörden inip çıkış kapısından dışarı çıktım.İki yan sokağımızda bir çıkmaz sokak vardı.Biz Can la alışverişlerimizi orada yapardık.Hem karanlıktı,hem de kimsenin umurunda değildiniz.Oraya doğru hızlı ve büyük adımlarla yürüyordum.Ta ki telefonum titremesiyle durana kadar.Yeşil işareti sağ tarafa doğru çektim.

ÖLÜMSÜZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin