Multimedia da Kumsal ve Anıl var.
Bölüm şarkısı:Jason Derulo-The Other Side
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Sizi seviyorum.
-Sen Ali beyin oğlumusun?dedim.Pek şaşırmamıştım çünkü tahmin etmiştim.Bakışları aklımı uçurmaya yetmişti.Uyuşturucunun etkisinde gibiydim.Dünyayla bağlantım kopmuştu.Sadece Göktuğ ve ben vardık.Böyle düşüncelere kapılmışken Göktuğ un sesi düşüncelerimden beni uzaklaştırmıştı.
-Tam oğlu olduğum söylenemez.dedi.Gözlerimin en içine bakıyordu.Gözlerimi kaçırma isteği duydum.İçimdeki kaynar sulardan oluşan şelale olabileceği en hızlı şekilde akıyordu.Ellerime bakarak konuşmaya devam ettim.
-Ne demek o ?.Hala ellerime bakarak konuşuyordum.İnsanın yan gözü diye bir şey vardır.Şuan bana baktığını fark ediyordum.Bu yüzden ona bakmayı tercih etmiyordum.Etkileyici sesiyle konuşmasına devam etti.
-Üvey oğluyum demek.dedi.Ellerini üzerime doğru getiriyordu.Yan gözümle herşeyi görebiliyordum.Sağ eliyle çenemi kavradı ve kaldırarak ona bakmamı sağladı.Gözlerine bakmaya zorlamıştı.Beni utandırmıştı.Soluk yüzümün kızardığına emindim.Hala gözlerimi kaçırıyordum.Lafa başlayacakken sözümü kesti.
-Gözlerime bakarak konuş.Şaşırmıştım.Bu ne cüret?Tamam etkileyici bakışların olabilir ama bana emir veremezsin.
-Sen bana emir mi veriyorsun?dedim sert bir şekilde.O sırada elinde montumla Kumsal gelmişti.O tiz ve tatlı sesiyle seslendi.
-Asyaa...Gözleri beni arıyordu.Göktuğ un konuşmasına izin vermeyerek ayağa kalktım.
-Bana emir veremezsin.Ukala...dedim sinirli bir şekilde.Göktuğ un yüzünde bir gülümseme olmuştu.Benimle dalga geçer gibiydi.Bu hareketine karşılık daha da sinirlendim.Adımlarımı yeri delecek kadara sert atıyordum.Kumsal ona doğru geldiğimi ve sinirli olduğumu görünce :
-Ne oldu Asya?dedi.Üzgün bir suratla bakıyordu.Giriş kapısının önünde duraksadım ve Göktuğ un olduğu yere baktım.Gittiğim gibi telefonunu eline almıştı.Kumsala Göktuğ u göstererek:
-Şu ukala sinirlerimi bozdu sadece bir şey yok.Hadi yukarı çıkalım yoruldum.Dedim.Kumsal bir Göktuğ a birde bana baktı.
-Niye öyle diyorsun tatlı çocuk aslında.Ama senin sevgilin var maalesef.Bu arada Can nerede?.dedi.Hiç birşey bilmiyordu tabiki.Uzun bir of çekerken giriş kapısından içeri girdim.Hızlı adımlarla asansöre gidiyordum.Kumsal bana yetişmeye çalışıyordu.Kısık sesle Asya diye bağırıyordu.İnsanları fazla önemsiyordu.Bu yüzden kalabalık ortamlarla sesini yükseltmeden konuşurdu.Bense hiç kimseyi umursamazdım.Kalabalık ortamlarda istediğim ses tonuyla konuşurdum.Herkes bana baksada umurumda olmazdı açıkçası.Asansörün kapısına gelmiştim.Düğmeye bastım ve asansörün gelmesini bekledim.O sırada Kumsal yetişebilmişti.Nefes nefese kalmıştı.Sorusundan kaçtığımı fark etmemiş olacakki tekrar tekrar sormaya devam ediyordu.
-Ayrıldınızmı?
-Kavgamı ettiniz?
-Bağırdımı?Bunlar olur Asya.Sevgililer küser barışır.dedi.Kumsal susmuyordu.Sakinliğimi korumaya çalışıyordum.Anlamıyordu.Susuyordum.Sırf onu üzmemek için kendimi sakinleştiriyordum.Ama Kumsal bir türlü susmuyordu.Sonunda dayanamayıp birden çıkıştım.
-O piç bana sahip olmaya çalıştı Kumsal anladın mı?diye bağırdım birden herkes bize bakmıştı.İkimizinde gözleri dolmuştu.Asansör gelmiş içinden inen herkes bize bakıyordu.O ana bir daha döndüm.Bana dokunuşu.Dudaklarını dudaklarımda ve boynumda gezdirmesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ AŞK
RomanceUyuşturucu batağında bir kız.. Hırsı uğruna hayatını tekrardan batağa atıyor. Asyayı görmezden gelen Göktuğ bu seferde görmezden gelecekmi? Yoksa Asyaya delicesine aşık olup onu kurtarmayamı çalışacak.