Bölüm:2

127 7 2
                                    

MULTİMEDİA DA :Asya ve Göktuğ var .Göktuğ henüz olaylara dahil olmadı,fakat bu bölümde olacak.

Kumsaldan:

Yaklaşık 10 dakika sonra Asya nın dediği yere gelmiştik.Çıkmaz sokak..

Asya bir süredir yalnız bırakıyordum.Çıkmaz sokak uyuşturucu demek oluyordu.Ben kötü bir arkadaştım.Sevgilimin büyüsüne kapılıp en iyi arkadaşımı,kardeşimi yalnız bırakmıştım.Asya nın uyuşturucu kullanmasını tabiki desteklemiyordum.Fakat ailevi sorunları vardı ve onlardan kaçmak için bu yola başvurmuştu.Onu hep engelledim.Yalnız bırakmamaya çalıştım.Ta ki hayatımın erkeği önüme çıkana dek..

Anıl ve ben yaklaşık 1 yıldır beraberdik.Evlilik kararı almamıza az kalmıştı.Asya nın içine düştüğü çıkmazlar yüzünden bu kararımı erteliyordum.Asya olmadan ben bir hiçtim.O bu zamana dek benim arkamı kollamıştı.Bazı hatalar yapmama engel olmuştu.Ama ben ona yardım edemedim.Gücüm buna yetmedi.Bana izin vermedi.Beni sürekli itti hiç yanına yaklaşmama izin vermedi.O sevgilisi olacak şerefsiz,Asya yı bu duruma düşürmüştü bir bakıma.Asya ailesi ile çok büyük bir kavga etti.Çıkmaz sokağın başındaki bara gittiğinde,barın koltuklarında oturan yeşil gözler onu süzüyordu.Asya bu ilgiye alışık olmadığı için hemen kendini Can a kaptırmıştı.Ağırdan satmamıştı kendini.Can a sorunlarını anlattığında Can ona sorunlarını unutabileceği mucizevi bir şey söyledi.Uyuşturucu.Onun için mucizeviydi tabii ki,ilk duyuşta Asyaya cazip gelmemişti.Bu riski göze alamıyordu belkide.Uyuşturucu kullanmak..

Daha önce hiç düşünmemişti uyuşturucu kullanmayı.Ailevi sorunlarından kurtulmak istiyordu.Herşeyi bir saniyeliğine dahi olsa unutsa Asya Dünyanın en mutlu insanı olabilirdi o bir saniye içinde.Daha sonra Can ın teklifini kabul etti.Her akşam onlara gitti.Beraber sorunların hepsini bir kaç saniyeliğine unutuyorlardı.Asyanın hayatı böyle mahvolmuştu işte.Beni bu derin düşüncelere dalmışken,beynimde kendimle kavga edip kaos yaratırken,ağzımdan tek kelime çıkmamıştı.Sessizliğimi Anıl bozmuştu.

-Kumsal? Geldik canım.dedi.Onun o mükemmel mavi gözlerine baktığımda,herşeyi unutmuştum sanki.Asyanın uyuşturucusu vardı.Benimse Anılım vardı.Asya o zehiri içine çekip olaylardan uzaklaşıyordu.Benimse Anılın mavi gözlerine bakmam yetiyordu.Anılın büyüsünden kurtulup cevap verdim.

-Tamam.dedikten sonra arabadan indik.1-2 metre ilerimizde yerde yatan birisi vardı.Bir kız...

Koşa koşa kızın olduğu tarafa gittim.Arkası dönük bir şekilde yatıyordu.Saçları ıslaktı.Ve parıldıyordu.Yüzünü döndürdüğümde ise gözyaşlarımı serbest bıraktım.Asyaydı.Yüzü bembeyaz olmuştu.Pembe görmeye alışık olduğum dudakları şuan bembeyazdı.Ölmüş gibiydi.Bu fikri hemen aklımdan çıkarıdım.Kafasını dizlerime yasladım.

-Anıl.. dedim ağlayarak.Anıl Asyayı kucağına alarak büyük adımlarla arabaya götürdü.Arka koltuğa dikkatlice koydu Asyayı.O şoför koltuğuna,bense yanındaki koltuğa oturdum.Bağıra bağıra ağlamak istiyordum.Fakat onun yerine sessizce ağlıyordum.Anıl dizimdeki elimi tuttu.Bana sakin ol gibisinden bir bakış attı.

-Kumsal ,sakin olman gerek.Asya iyi olacak,hatırlıyorsan önceden de uyuşturucu krizi geçirmişti.Bu onlardan birisidir.dedi destekleyici konuşarak.Kendi içimde kendimle kavga etmeye devam ediyordum.Daha fazla dayanamayıp içimdeki kavgamı dışa vurdum.

-Anıl,Asya ya birşey olursa yaşayamam anlıyor musun? hıçkırarak ağlamaya başladım.Yüzümü ellerimin arasına aldım.Bağırmaya başladım.-Ben kötü bir arkadaşım-,-Ben kötü bir arkadaşım-.Sürekli bunu tekrarlıyordum.Anılın sakin ol demelerini aldıramamıştım.Arka koltuğa baktığımda Asya melek gibi yatıyordu.Uyuşturucu onu kendi karanlığına çekememişti.Henüz Asyayı tam olarak ele geçirememişti.Ve kazanan Asya olacaktı.Asyanın parlaklığı,uyuşturucunun gözlerini yakacaktı.Bakamayacaktı Asyaya.Asya tıpkı bir güneş gibi parlayacaktı uyuşturucu karşısında.Artık onu yalnız bırakmayacaktım.Uyuşturucunun ellerinden çekip alacaktım arkadaşımı.Ağlamayı biraz olsun durdurmuştum.Anıl arabayı durdurdu ve hemen arabadan inip Asyayı kucağına almak için arka kapıyı açtı.Onu kucağına aldı.Hala bembeyazdı.Hastanenin acil girişinden girdik.Doktorlar,hemşireler başımıza toplandı.-Ne oldu?-sorularıyla beraber beynim tamamen durmuştu.Anıl bana baktı.Şuan kendimi dünyaya kapamıştım.Kendi iç dünyamda yaşıyordum.Azap ve acı içinde..

ÖLÜMSÜZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin