( ik plaats altijd korte delen maar ik update iedere dag)
Louis: hoi ik ben Louis. Ik ben 17 en ik heb anorexia. Niemand weet ervan. Mijn ouders werken in een restaurant dus die merken het niet. Ook heb ik een zus, Lottie. Ik ben bevriend met Niall en Liam. Mijn thuissituatie is niet echt goed.
Niall: hoi ik ben Niall. Ik ben 17 en hou van eten. Ik heb geen zussen of broers. Ik ben bevriend met Liam en Louis.
Liam: hey ik ben liam. Ik ben bijna 18 en heb geen oudere broers of zussen. En ken alleen mijn moeder.
Zayn: hallo mijn naam is zayn. Ik ben de populairste jongen van de school samen met Calum en Luke. Ik ben 17 en heb geen broers of zussen.
Luke: hee ik ben luke. Ik ben 18jaar oud. Samen met Zayn en Calum ben ik de populairste van de scool. Ik heb een zus maar zij is al afgestudeerd.
Calum: ik ben Calum. Ik ben bevriend met Zayn en Luke. Ik hou van mensen in elkaar te slaan en zeker die Louis.
Harry: hoi ik ben harry. Ik ben nieuw op deze school. Ik ben gay maar dat vertel ik voorlopig aan niemand. Mijn vader vind het niet goed maar mijn moeder heeft er geen problemen mee.
(Ze gaan allemaal over naar het 6de middelbaar naar Holloway School in Londen)*please ga mijn 2de boek ook gaan bekijken*
JE LEEST
anorexia // larry stylinson dutch
Fanfictioneen jongen genoemd Louis heeft anorexia maar ontmoet zijn ware liefde. zou hij Louis kunnen veranderen?