Pov louis
Het is al een maand geleden dat ik en de jongens tegen Harry hebben gesproken. Ik herinner me nog goed de woede in zijn ogen. Zijn vingers die ballen vormden om zijn woede niet op me af te reageren. Ik heb het niet verteld aan Harry dat ik zijn geheim weet, ik heb het ook niet aan Liam en Niall gezegd.*flashback*
Ik hoor zijn voetstappen dichter en dichter komen. De pagina's van het boek waaien een beetje terug doordat zijn raam open staat. Wat goed uitkomt aangezien ik hem niet wilde zeggen dat ik het weet. Hij doet de deur zachtjes open en schrikt als hij me ziet. 'Gosh lou, ik dacht dat je sliep. Wacht waarom staat mijn boek open?' Ik kijk nog steeds niet op. 'LOU?!' Herhaalt hij. Ik kijk eindelijk op. Hij weet wat er aan de hand is. Hij vormt zijn vuisten tot ballen voor niet in woeden uit te barsten. 'Hazz ik kan het uitleggen' probeer ik te zeggen. Hij reageerd niet op mijn zin. 'wat het je gezien?!' Roept hij kwaad naar me. 'Gewoon het liedje dat je daarjuist aan het neuriën was' lieg ik. Hij knikt en wijst naar de deur. 'W-wat?' Vraag ik niet begrijpend wat hij doet. 'Eruit' zegt hij zonder enige emotie. 'Maar nee hazz laat me hier blijven alsjeblieft. Alleen jij kan mij beter maken. Alleen jij kan mijn anorexia laten weggaan.' Smeek ik hem. 'Hoe kan ik iemand helpen die mijn vertrouwen heeft verbroken? Huh? Je wist dat je daar niet in mag kijken Louis pak je spullen en verlaat dit huis' hij schud zijn hooft en verlaat de kamer. Ik kan niet zeggen dat hij ongelijk heeft. Hij heeft me inderdaad gezegd dat ik daar niet in mag kijken. Ik val in tranen op de grond. Dit betekend dat ik weer naar mijn eigen huis moet. Waar ik alleen voor me moet zorgen waar ik niet zo een moeder heb als Anne. Ik pak mijn spullen. Als ik langs Anne loop ziet ze de gedroogde tranen op mijn wang. 'Louis?' Vraagt ze. Ik heb geen zin om alles uit te leggen. 'Vraag het maar aan Harry Anne. Ik ga weer naar huis bedankt dat ik hier twee dagen mocht blijven.' Ze geeft me een knuffel en ik verlaat het huis.
*einde flashback*Maar Liam en Niall zie wel dat iets me dwarszit.
Harry heeft al nieuwe vrienden gemaakt. Wat niet moeilijk is als je er zo perfect uitziet. Hij is heel close met een meisje. Is het raar dat het me zo jaloers maakt?
Soms zie ik hem naar me kijken maar dan draai ik me gelijk weer om. Soms praat hij nog met Liam en Niall maar dat is alleen als ik er niet bij ben.-
Mijn wekker gaat af. Ik open mijn ogen en kreun dpor het fel licht die in mijn kamer schijnt. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik kijk naar mezelf. Ik ben veel te mager. Harry heeft me op zo een korte tijd al anders over mezelf doen denken, maar het lukt me niet om te eten als hij niet naast me zit.
Ik doe mijn ochtend routine en ga naar de bushalte.
Er is maar één plekje vrij. Naast een klein schattig meisje.'Uhm mag ik hier zitten?' Vraag ik verlegen. Ze knikt en zet haar zak op haar schoot. 'Eleanor' zegt het meisje die dus eleanor heet met een grote glimlach. 'Louis'
We praten de hele rit over van alles en nog wat. Als ze me vraagt wat er met mij en de bruine gekrulde haren jongen is gebeurd kijk ik naar mijn voeten. 'Je moet het niet zeggen Louis' zegt ze vriendelijk, ik knik. Ze gaat weer verder over een ander onderwerp. Ik mag haar wel. Ze laat me Harry vergeten wat misschien beter voor me is.
-
Het is middagpauze. Ik en Eleanor hebben nog naar elkaar gelachen maar niet gesproken.
Harry komt naast liam zitten.
'Hey boys'
'Hey harry' zeggen Liam en Niall, ik blijf stil.
'Dit weekend is er een feest bij Zayn. Komen jullie ook?' Ik slik. Is hij dan vergeten wat er met zayn en mij is gebeurt?. Ik antwoord niet maar Liam en Niall stemmen in en lopen met harry mee naar de kantine. Mij achterlatend bij de kluisjes. Ik besluit om een sms'je te sturen naar Harry dat ik niet kom.To: harry💚
Hey Harry.
Sorry ik kom niet naar get feest van Zayn. Je weet wel waarom.
LouisFrom: harry💚
Please lou kom ook. Het word niks zonder jouToo: harry💚
Ik zal er over nadenken maar ik beloof niks.Hij noemt me Lou en wilt dat ik kom. Heeft hij me vergeven? Ik sluit mijn telefoon en kluisje en loop dan ook naar het park.
Ik ga op een bankje zitten en kijk naar de grond. Normale kinderen eten nu maar ik niet. Ik heb geen ouders die voor me koken of een boterham klaarmaakt. Ik voel een hand op mijn schouder en kijk op. Het is zayn. Ik deins naar achter van schrik.
'Rustig louis ik doe je niks. Eet je niet?' Ik schud mijn hoofd enkel. 'Waarom niet?' 'Dat gaat je niks aan klootzak!!' Roep ik en ga weg. Hier krijg ik sowieso spijt van.Tranen lopen uit mijn ooghoeken. Net een wilde rivier. Vijf minuten voor de bel weer gaat ga ik naar binnen om mijn boeken te verwisselen van mijn kluisje. Mijn rode ogen verraden dat ik heb geweend.
Mijn kluisje word ruw dichtgeslagen. Yep het zijn Zayn, Calum en Luke weer.
Zoals gewoonlijk houden Calum en Luke me vast zodat Zayn me kan slaan.
'awww heeft Louis geweent? Waar is je vriendje als je hem nodig hebt he?'Dit was het. De druppel die ik nodig had. Ik trek me los uit de greep van Calum en Luke. Ik geef Zayn en stamp waardoor dat hij op de grond valt. Ik geef hem een harde klap. Na verbazing doen Calum en Luke me niks. Ze kijken gewoon mee. 'HARRY IS EEN VUILE KLOOTZAK. HIJ DENKT ALLEEN MAAR AAN ZICHZELF!!' Schreeuw ik heel dicht bij het gezicht van Zayn. Hij fronst zijn wenkbrauwen. Als ik naar Calum en Luke wil kijken staan er allemaal mensen rond ons. Ook zie ik Liam en Niall, ze kijken me geschrokken aan. Ik duw me door de massa leerlingen, pak mijn zak en loop naar mijn klaslokaal. Ik kijk niet achter me.
Ik kom binnen en ga aan een tafel achterin in de klas zitten. Zayn Calum en Luke komen ook binnen. Ik werp ze een dodelijke blik. Ze kijken alle drie weg. Ik grijns en richt me op mijn gsm die trilde.
From: harry💚
Ik kijk naar de naam en haal het hartje weg. Het is anders maar ik moet er aan wennen.
From: harry
Louis kunnen we praten na school bij mij thuis?To: harry
Sorry ik kan niet.Harry is de enige en de laatste persoon die ik nu wil zien. Ik wil hem knuffelen maar ook naar hem schreeuwen, slaan en mijn woeden laten gaan. Maar geen eenr van beide is een goed idéé op dit moment.
-
School is gedaan. Ik ben nu thuis. Alleen. Ik gooi mijn boekentas op de grond en loop naar de badkamer. Daar bak ik een klein mesje. Ik neem een lange fijne diepe zucht en laat het mesje op mijn pols rusten. Langzaam laat glijden over mijn huid. De pijn gaat voor een paar seconden weg. Het bloed stroomt eruit. Ik pak een handdoek en verzorg mijn wonden. Ik heb zo een 3 wonden.
Ik verschiet als de bel gaat. Ik verwacht niemand. Ik zit in mijn boxer en doe vlug een oversized pull aan die net over mijn kont komt. Ik doe de deur open. 'Harry?' Hij slikt luidop als hij me ziet. 'Hey L-lou...'
_______________
Yassss nieuw hoofdstuk.Lang genoeg? (1324 woorden)
Hopelijk hebben jullie allemaal al een fijne vakantie gehad xxx
Veel love
Xxxx-f
JE LEEST
anorexia // larry stylinson dutch
Fanficeen jongen genoemd Louis heeft anorexia maar ontmoet zijn ware liefde. zou hij Louis kunnen veranderen?