23- ik ga weg

190 9 0
                                    

Pov louis
Ik ben op mijn weg naar huis. Aangezien ik met de auto van Harry naar zijn huis was gegaan moest ik te voet terugkeren. Het was lang lopen van Zayn's huis naar die van Harry. Na 20minuten lopen ben ik er eindelijk. Ik heb de sleutel en loop dan ook zonder aan te belles naar binnen. Harry zit vast in bad want zijn muziek speelt. Ik pak al mijn spullen in de tas. Ik laat mijn ogen nog eens door zijn kamer glijden, mijn ogen stoppen op een bruin boekje. Wat raar, ik heb dit boekje nog nooit eerder gezien. Ik loop ernaartoe en sla het open. Ik ga automatisch naar de laatste pagina. En hier ga ik de grootste fout van mijn leven tegemoet;

'Louis is weg. Door mij. Ik zei dat hij zwak is en dat hij anorexia en blablabla heeft. Hij liep weg. Ik weet niet waar naartoe maar het zal vast niet zijn huis zijn. Ik heb hem al meer dan tien keer gebeld maar hij pakt zijn telefoon niet op en mijn berichten bekijkt hij ook niet. Ik ben bezorgd om twee redenen; daarjuist begon het hard te regenen. Als hij buiten is zal hij onderkoelen.
Het kan echt niet wat ik tegen hem riep. Hij heeft het al zo moeilijk. En dan moet ik van Stan ook nog vertellen dat dit allemaal een zieke dare was. Ik ben echt van hem gaan houden. Als ik dit ook nog zeg kan ik hem wel vergeten. Waar heb ik mezelf ingebracht? Alles is mijn schuld!'

Ik lees het blaatje rustig. 'Dare'. Hield hij niet van me? Was ik een soort van speeltje? Wat heb ik ooit gedaan om zo een leven te hebben? Tranen vullen mijn ogen maar ik knipper ze weg. Ik ga naar beneden met mijn zak. Ik pas een blaatje papier en begin te schrijven.

'Lieve Harry,
Zoals je misschien al hebt gezien ben ik weg. Voorgoed. Kom niet achter me zoeken want je zult me niet meer terugvinden, ik ga weg. Ik heb je dit niet verteld maar ik ben weer teruggevallen; ik snijd me weer, ik eet niet meer (...). Je zij dat ik zwak was, en je had gelijk. Ik ben vies, zwak en lelijk. Ik verdien helemaal niks in deze wereld, maar dat vind ik nog niet het ergste. Ik hield van je Harry, met heel mijn hard. Ik vertrouwde je, ik zei alles tegen je maar blijkbaar was dit alles een vieze leugen, een grap, een dare!? Ik hoop dat je niet teveel spijt hebt dat je met mij bent omgegaan en als je dat wel hebt dan spijt het me. Ik hoop dat je ooit de ware zal vinden. Blijkbaar was ik dat niet. Nog veel geluk met je vriendjes en zieke dares dat andere mensen hun harten breekt.
Veel sterkte nog met je moeder en geef ze kusjes van me als je dat niet te 'vies' vind.
Lou x'

Ik leg het papiertje op het aanrecht. Omdat ik weet dat hij daar sowieso komt.
Met een mes in mijn hart verlaat ik het huis. Harry achterlatend, mijn toekomst achterlatend.

_____________
Awwww lou... :((

Vanavond vervolg!!

Bedankt voor 0.3K !!!

All the love

anorexia // larry stylinson dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu