Багахан зэргийн нэмэх хэсэг гарч магадгүй тул хэрэв та насанд хүрээгүй бол уншихгүй байна уу!!!
Шөнөжингөө шинэхэн хөрш болох Жэнни гэх охиныг бодож хонолоо. Бүр өгсөн макароныг илж, тэвэрч, үнэсээд л бурхан минь би солиор ч байх шиг байна.
Заза яаж ч байсан одоо хичээлдээ явах хэрэгтэй. Залхуутай гэгч нь босоод угаалгын өрөөндөө орон өөрийгөө тольдон зогсоно. Онцгой зүйл нэг ч алга.
Ямартай шүршүүрт оръё хувцсаа тайлан шүршүүрийн доор зогсоно (яаг энэ хэсгийг нүдээ аниад төсөөлөөд үз дээ гээд байхгуюу ахаха зза сорри) хүйтэн, бүлээн ус дээрээс урсана.
Нозоорсон бие минь одоо л сэргэн сайхан болж байна. Яаг энэ үед хажуу хаалганы охин бодогдох нь тэр бие минь нэг л хачин болж доор нэг юм хөвчрөх нь тэр.
Хараал ид тааснаар минь доодох минь босчихсон байна. Арай ч дээ үгүй байлгүй дээ зүгээр л бодох төдийд босчхож байгаа хэрэг үү?
Гэхдээ одоо өөрийгөө хангахгүй л бол бүр чинэрээд өвдөөд үхлээ. Өглөөнөөс хойш их адал явдалтай байлаа. Яадаг ч байсан арай хийн шүршүүрээс гаран хувцсаа өмсөнө.
Өглөөний цайгаа ч ууж чадалгүй хам хум гэрээсээ гарлаа. Яаг хоцрох нь ээ хараал идэг. Бага зэрэг уурлангүй лифтний товчлуурыг хурдан, хүчтэй дарна.
Ингээд зогсож байтал хаа нэгтээ хаалга дуугарах нь тэр. Арай ч дээ хажуу хаалганы охин. Шууд өглөөний явдал бодогдон ичин хацар яаг л лооль шиг болчихлоо.
Үг хэлэх байтугай, өөдөөс нь харж ч чадахгүй нэг салгалсан юм. Аашш тиймээ хүмүүсийн хэлдэг зөв л юм байна. Би ч жинхэнэ азгүй новш юм даа.
Элдэв янзын зүйл битгий л болоосой. Гэнэт тэр надад булбарай гараараа надад хүрэн гарыг минь илэн "Сайн уу? Сайхан амарсан уу?".
Түүнийг надад хүрэхэд бүх биеэр минь цахилгаан гүйж яаг зүрхэн дээр ирээд дэлбэлчих шиг л боллоо. Ядаж байхад өглөөний явдал бодогдоод.
Барайсан хачин царайтай амьтан хүчээр инээн түүн лүү харлаа. Бас л нөгөө сэтгэл татам инээмсэглэл "Сайн байна уу? Тиймээ сайхан харин та?".
Юу вэээ? Нэртэйгээр нь таны бие лагшин тунгалаг уу? гэчих нь яагаав!?! Харин тэр инээд алдан намайг хөнгөхөн цохилоо. Аашш тэгээд тэр "Чи үнэхээр эгдүүтэй, бас их хөгжилтэй юм аа!".
YOU ARE READING
THE GIRL NEXT DOOR
FanfictionТэр нэгэн өдөр хажуу хаалганд минь нүүж ирсэн юм. (+18)