(+18)
Жэнни-г бодсоор хичээлээ ч ойлгож чадсангүй. Оройн хоол ямар байх бол гэж бодно. Байз бодит байдлыг ойлго. Тэр зүгээр л намайг нэг жаал шиг лл...Ахх тиймээ зүгээр л нэг гудамжны гөлөг хооллож байгаа л гэсэн үг түүний хувьд бол гэтэл би бүр төсөөрчихсөн болзоо гээд бодцыму хаашайн
Орой эрт очноо ч гэх шиг нөгөөх нь ч гэж нөгөөх нь за тэгээрэй эдр худлаа wink эдр хийгээд хүн догдлуул чих юм.
Зарим нэг зүйлд бухимдан өөртэйгөө марган суутал хэн нэгэн намайг цохих нь тэр. Орилон цочтол Жонгүг, Сокжин 2 байлаа. За тийм дээ намайг өөр хэн л тоож цочоов гэж.
"Ёооё яасан муухай орилдог юм бэ? Алив явцгаая өлсөж үхлээ!" хэмээн Жонгүг үрчийн хэлнэ. Харин Сокжин нэг түүхийн ном шагайна.
"ҮГҮЙ ЭЭ ЗАЛУУСАА! Өнөөдөр би та нартай хооллож чадахгүй!" тэр хоёр том нүдлэн, гомдлон надаас чангаана.
Арай хийн тэр хоёроос салан автобусны буудал дээр ирэн автобусаа хүлээн сууна. Зүгээр л намайг өрөвдсөн дөө хооллож байгааг нь ойлгосон ч гэсэн зүгээр л догдлоод байна.
Гэхдээ энэ догдлол биш зүгээр л сандрал байх. Ингэхэд би ер нь яагаад танилцаад ганц л хонож байгаа хүнийн дээ очиж хоол идэхийг зөвшөөрчихдөг билээ?
Заза мэдэхгүй ээ! Тэхдээ л өлсөөд байна. Хөөе энэ чинь манай буудал өө баахан хэрэгтэй хэрэггүй юм бодсоор байгаад буудлаа өнгөрөөх шахлаа.
Яаг одоо байрныхаа гадаа ирсэн байна. 17 давхар шинэхэн сайхан байр. Одоо лифтэн дотор явж байна. Ирчихлээ хаалганых нь гаднаас хоолны сайхан үнэр үнэртэн гэдсийг минь хоржигнуулна.
Эсвэл зүгээр л эргэж хараад гэртээ орох уу? Заза мэдкүээ нэг гүнзгий амьсгаа аваад хаалгыг нь тогшив. Тэр ирж байна алхах чимээ сонсогдож байна.
Доош харан өөрийгөө тайвшруулахыг хичээн зогсож байтал тэр хаалгаа нээв. Тиймээ тэр үнэхээр дагина юм байна.
Тэр час улаан өнгийн торон халаад углан дотуур нь хослол болох салбагар сарпаанчик-г өмсжээ. Багахан хэмжээний мөр нь гарах нь түүнийг үнэхээр халуухан бас үзэсгэлэнтэй харагдуулж байлаа.
Гэхдээ яагаад ч юм бас эгдүүтэй харагдана. Тэр ч халуухан, эгдүүтэй хоёр-г үнэхээр хослуулж чадах юм аа. Тэгээд би нэг бөхийн "Сайн уу? Би хүрээд ирлээ".
Гэхэд минь тэр үнэхээр хөөрхөн инээн тосон авч "Ашгүй яаг хоол болж байхад ирлээ алив хурдан ор ор!".
YOU ARE READING
THE GIRL NEXT DOOR
FanfictionТэр нэгэн өдөр хажуу хаалганд минь нүүж ирсэн юм. (+18)