Амьдралын багш? (5)

778 55 13
                                    

(+18)


Тэр гараад ирлээ....

Заза ингээд л амьдрал дуусдаг юм байна. Жэнни нүд нь томрон инээмсэглэн над руу дөхөх аж. Харин би юу ч хийж чадахгүй зүгээр л байрандаа гацжээ.

Тэр "Сайн уу? Тэхён~а" гээд нөгөө хүүхэд мэт инээмсэглэлээ тодруулав. Худлаа үнэн нэг инээх аядаад толгой дохив.

Гэхдээ түүний үзэсгэлэн гоотой маргах хэрэг алга. Жэнни нэг л ёжтой инээгээд "Аан өчигдрийн явдлыг бодоод байгаа юм уу? Яасан чамд таалагдсан уу?".

Гээд над руу ойртоод байх нь тэр. Би үнэхээр юу гэж хэлэхээ мэдэхгүй дэмий л хойш ухран алхана. Тэр үргэлжлүүлэн "Яасан бэ? Эсвэл таалагдаагүй юм уу?" хэмээн хошуугаа унжуулчхав.

Юу ввээ? Гэхдээ өчигдөр сайхны хувьд ч сайхан байсан л даа. Би нүдээ эргэлдүүлэн "Ю.юу.... та.т.т.таалагдсан" бараг шивнэх шахам хэлэхэд тэр " ашгүй дээ! Гэхдээ чи яагаад ичээд байгаа юм. Ичих хэрэггүй дээ!".

Ааххх энэ инээмсэглэл асуудал юм. Тэхдээ ичэхгүй гээд яах юм бэ? Жэнни яаг л бодол уншсан аятай нүд нь томорч дуу нь чангараад "Хүлээгээрэй чи... зандан юм уу?".

Заз гоё2 бараг амьдралын минь 3н үеийн түүхийг зүгээр тулгамдуулж байгаад мэдчих юм байна л даа.

Би ч яаг л помидор шиг л улайн доош харан энэ бүхэн хэзээ дуусахыг хүлээнэ. Жэнни "ҮНЭХЭЭР ҮҮ? чи чинь одоо төгсөх анги биз дээ! Ахаха заза уучлаарай гэхдээ...".

"Гэхдээ зүгээр дээ ичих хэрэггүй. Юу гэхээр хөвгүүд их сургуульд орохоосоо өмнө тийм зүйл хийгээд үзчихэд гэмгүй л гэх гэсэн юм".

Тэрийг ч би хэлүүлэлтгүй л мэдээд байгаа л даа. Яаг л хэрэг хийцэн хүүхэд шиг доош харан зогсох би ядаж байхад хичээл орлоо.

Нэг гүнзгий амьсгаа аван үг хэлэхтэйгээ болоод "Ю.юу зөвлөгөө өгсөнд баярлалаа гэхдээ би одоо явах..." үгээ ч гүйцээж амжаагүй байхад тэр "Явах хэрэгтэй гэж үү? Хичээлтэй бил үү? (инээх)".

Намайг толгой дохиход тэр "Би хүргээд өгье алив явцгаая!" хэмээн толгойгоороо дохиход нь би сандран "Хэрэггүй дээ!!!" гэтэл зөрүүдлэн байж намайг хүргэж өгөхөөр болов.

Энэ хүүхэн ч асуудал юм аа. Гэхдээ өөрийн эрэхгүй түүнд татагдах би өөрөө бүр ч том асуудал юм. Бид явсаар түүний машин дээр ирэн дотогш орон сууцгаав.

Эмэгтэй гэхэд эдэлж, хэрэглэж байгаа юмнууд нь нээрээ үнэндээ л муухан эр хүнээс дээр юм даа. Аль хэдийн хөдлөн зам даа гарчээ.

 THE GIRL NEXT DOORWhere stories live. Discover now