Тэр яаг хэн юм бэ? (4)

509 34 2
                                    

(+18)

      Хэмжээлшгүй их таашаал мэдрэгдэн өөрийн эрэхгүй дуу алдаж байлаа. Тэр надад юу хийгээд байнаа. Би ч тавих дөхөж тэр ч илүү хурдан хөхөж эхлэв.

Дуу алдсаар арай хийн "Б.б.би..." салгалан хэлэх гэсээр байтал миний дурын шингэн түүний амыг дүүргэлээ. Би цочирдон амьсгаадан сууна.

Харин тэр юу ч болоогүй мэт бүгдийг нь залгичихлаа. Бурхан минь сая юу болоод өнгөрчихвөө. Ухаан санаа минь орж гаран түүний хариуг хүлээн суутал тэр амаа нэг арчин босож ирээд.

"Тулгамдуулсан бол уучлаарай. Амттай байлаа маргааш дахин уулзана гэж найдъя" хэмээн чихэнд минь шивнээд хацар дээр минь үнэсээд босов.

Юу? Маргааш дахиад уулзаха? Гэхдээ би одоохон гарах хэрэгтэй. Өмдөө өмсөн хувцсаа янзалчхаад яаг гарах гэтэл тэр "Чамайг гаргаж өгөх үү?".

Би сандарсаар "Ү.ү.үгүй ээ!!!" гээд орилоод л гүйчхэв. Хурдхан шиг түлхүүрээ хийн хаалгаа онгойлгох гэж салганана.

Арай хийн гэртээ орж ирээд амьсгаадан хаалгаа налан зогсоно. Заз одоо ч би дуусжээ. Ядаж байхад маргааш дахиад уулзъя нь ч юув дээ?

Яаж царайг нь харах болж байнаа? Хүлээгээрэй таарахгүй байхад л уулзахгүй гэсэн үг шүү дээ! Тиймээ зүгээр л түүнээс түрүүлээд гардаг ч юм уу? Нэг тиймэрхүү юм хийе тиймээ би ч ухаантай юм аа.

Ёооё тэхдээ сая үнэхээр солиотой байлаа. Бурхан минь би бүр зөн совинтой болчихож ээ. Тэр ч жирийн эмэгтэй биш бололтой.

Гэхдээ тэр яаг хэн юм бэ? Амьсгаагаа даран өрөөндөө орон хувцсаа солино.Одоо эхлээд усанд орох хэрэгтэй. Тиймээ усанд орох хэрэгтэй!

Бүх хувцсаа тайлан газар шидээд халуун шүршүүр дор зогсоно. Тэр яагаад намайг ер нь яагаад? Түүн шиг сайхан бүсгүйд надаас илүү нь хогоороо олдох байтал яагаад намайг?

Бас тэр яаг хэн бэ? Эсвэл тэр анхнаасаа намайг судлаад, бүр онилчихсон байсан юм болов уу? Заааа үгүй байлгүй дээ солиотой юм бодох юмаа.

Бүх биеэ сайтар үрж угаав. Юунд ч бэлдээд ингээд байгаан заза мэдэхгүй ээ ёооё. Намайг бас юу гээд байсан бэ?

Царайлаг юмаа, өндөр хамар өөр юу юу ч гэлээ. Гэхдээ үнэн юм болов уу? Тэр үнэхээр намайг....

Заза Ким Тэхён зүгээр л миний эрхтэн түүнд хэрэг болоод худлаа явуулсан ч байж болно шдээ. Тиймээ тэр яаг л тэгсэн.

Яагаад ч юм нүд анилдан урьд урьдынхаасаа илүүтэйгээр ядрах аж. Бушуухан зөөлөн хөнжилдөө шурган нүдээ анив. Бүх бие тавиран амарч байна...

Нэг л мэдэхэд зүүдний ертөнцдөө ирсэн байх аж. Хаа сайгүй хар, ягаан харин тэртээх алсад гэрэл цацарна. Тэр тод гэрлийг зүсэн нэгэн хүн миний зүг алхана.

Энэ хүн энэ... Би л буруу хараагүй бол энэ Жэнни байна. Тэр надруу дөхсөөр тулан ирээд гараас минь зөөлөн атгана.

Тэгээд тэр "Тэхён~аа энд бүх л зүйл гүн хар өнгөтэй. Харин чи л....."

Чанга сэрүүлгийн дуугаар сайхан зүүднээсээ цочин сэрлээ. Бурхан минь юу л болоод байна даа. Тэхдээ сая бүр яаг бодит юм шиг л байсан. Харин би л яасан юм бол оо?

Юу хэлэх гэж байсан юм бол? Зүрх минь урьд урьдынхаасаа илүү хурдан цохилно. Яаг юу л болох гээд байна даа!

Нүүр гараа угаан, цайгаа уучхаад, дүрэмт хувцсаа өмсөв. Урьд нь үсээ ч самнадаггүй байсан үсээ янзлан, үнэртэн түрхэж. Зангиагаа янзлан зүүв.

Гэхдээ өнөөдөр түүнтэй таарахгүй гэж өөрөө өртэйгөө тохироогүй билүү? Заза хамаагүй ээ! Аль болох чимээ гаргалгүй гэрээсээ гарлаа.

Хүөөө тэр алга хурдхан шиг цахилгаан шатанд суугаад тэгээд.....

Өө хараал идэг тэр гараад ирлээ!!!

 THE GIRL NEXT DOORWhere stories live. Discover now