Mijn vader zoenend met een ander😨, ik was helemaal boos en liep naar hun toe en schreeuwde tegen mijn vader JIJ LOOPT HIER TE ZOENEN MET EEN KECH TERWIJL JE VROUW IN HET ZIEKENHUIS LIGT. Hij was echt woedend maar ging gewoon verder de mensen zaten ons al raar aan te kijken en toen zag ik dat mijn vader zijn hand onder haar shirt deed dat was echt de druppel ik trok aan haar haar en schopte en sloeg al mijn woede eruit totdat Ilham mij tegenhield mijn vader schreeuwde nog dat ik thuis ga zien maar wie zegt dat ik nog naar huis ga we liepen terug naar school en iedereen keek mij zovan aan watsgebeurd want ik had nog bloed bij mijn gezicht en mijn kleding zat helemaal onder het bloed maar gaf er geen aandacht aan. Na schooltijd Ik ging dus niet naar huis maar naar het ziekenhuis daar vroeg ik om mevr Khadija el..... 1 verdieping 3 kamer rechts zat mijn moeder toen ik haar zag brak me hart letterlijk in 1000 stukjes ze zat onder de draden ik wou vragen wat er aan de hand was totdat mijn broers kwamen ze vroegen wat er aan de hand was ik heb dus alles verteld van A tot Z ook van die vrouw bij de mac Me broers waren meer dan woedend en als je tegen hun praat wanneer ze woedend zijn dan worden ze al helemaal boos maar jah ze liepen ook meteen weg en ik ging dus vragen wat er aan de hand was ze zeiden dat er alleen een lichte hersenschudding was veder niks al hamdoulilah maar toch was ik boos ik had dus ook besloten om vandaag in het ziekenhuis te blijven slapen. Volgende dag Ik werd wakker en keek om me heen en zag dat mijn moeder naar het plafond aan het staren was, ze merkte mij niet op toen ik pas opstond zag ze mij ze had een brede glimlach op der gezicht en knuffelde mij plat. Ik heb haar niks verteld want de dokter zij dat ze rustig aan moest doen en niet veel stressen ik zij tegen me ma dat ik ff naar huis ging om me om te kleden Thuis aangekomen Iedereen sliep nog en ik liep zachtjes naar mijn kamer en pakte een zwarte broek met kniegaten en een Nike sweater (zie omslag )en deed me haar los, ik liep naar buiten en belde Samir op (broer van Soumaya) Tussen haakjes= Samir Andere is= Soumaya . (Hallo?) Ja met Soumaya wil je me naar school brengen? (Kan niemand anders je brengen.) PLEASEE Samir! (Okee ben er binnen 5 minuten). (Samir heeft afgehaakt).