Toen ik thuis was kreeg ik een anonieme bericht....... WAT het was een bericht waarin stond dat ik om 15:00 bij het parkje moest zijn anders kan ik mijn moeder nooit meer zien.... het was nu 14:55 dus ik ga nu wel naar het parkje maar neem voor de zekerheid een mes mee. Daar aangekomen, Ik zag niemand dus ging ik wachten op een bankje ik zag in de verte een man aankomen ik zag zijn gezicht niet omdat hij een bivakmuts om had hij kwam naar mij toe en ging naast mij zitten hij zij dat mijn vader al heel lang geld moest geven en dat hij daarom mij wou spreken na dat we hadden gepraat nam hij mij vast ik schreeuwde echt hard maar voor ik het wist werd er een doekje voor mijn mond gedaan en werd alles zwart........... PP:broer van Soumaya, Mohammed. We zaten met ze allen in een lounge Anouar, Yassin, Samir en ik. We zaten daar met ze alle shisha te poffen totdat ik gebeld werd het was anoniem ik twijfelde ff of ik zou opnemen maar nam uiteindelijk op ik hoorde gehuil en geschreeuw de man begon te praten en zij "zal maar snel het geld geven voordat er iets ergs gebeurd met je kleine zusje" ik was echt woedend ik riep Anouar ,Yassin en Samir om alle mannen te bellen en de locatie van de telefoonnummer op te zoeken. Ik belde ondertussen me vader om te zeggen dat Soumaya is ontvoerd. Ik besloot om ff een rondje te lopen om rustiger te worden. Toen ik in het park was zag ik een telefoon op een bakje trillen, ik pakte de telefoon op en zag dat de telefoon van Soumaya was en er zat een mes bij, Ilham belde de hele tijd ik nam op...... Mohammed= tussen haakjes. Ilham= zonder. Soumaya waar ben je je neemt niet op!!! (Salam Ilham Als je wilt weten wat er is gebeurd kom je nu naar het parkje) MO WAAR IS SOUMAYA (ik zij toch als je het wilt weten kom je nu naar het parkje) En ze hing op. Ik wachtte totdat ze zou komen maar ik zag haar in de verte al aankomen op haar blote sokken en haar Marokkaanse jurk. Ik moest wel lachen maar het was geen tijd om grapjes te maken ze kwam naar me toe en begon meteen te schreeuwen van waar Soumaya is ik vertelde haar alles van A tot Z want zij moet het weten ik zij ook dat ik haar telefoon hier had gevonden ze zij meteen dat ik erin moest kijken maar wist de code niet zij wist hem wel en ze keek meteen op haar laatste Whatsapp berichten ze zag een onbekende staan en ze klikte er op er stond gewoon dat ze naar het parkje moest komen anders was onze moeder dood nu werd ik echt boos en samen liepen we naar onze vaders lounge daar aangekomen had ik alles verteld ze hadden ook de locatie gevonden en we hadden afgesproken om nu meteen te gaan maar me vader zij dat het nu laat was maar zometeen doen ze iets. Maar hij had wel gelijk dus hadden we afgesproken om morgen vroeg te gaan we gingen naar huis en ik vind tandenpoetsen en slapen op naar de volgende dag........... PP: onbekend Haar vader die zal boeten van wat hij heeft gedaan dus heb ik nu zijn dochter Soumaya ontvoerd ik ga niks erg met haar doen alleen want ik sla geen meisjes maar mijn zusjes gaan haar wel mishandelen. Nu gaat hij de pijn voelen die ik ook heb gevoeld.