Jungkook, artık sadece V ile paylaştığı odaya girdi. Kıyafetlerini kendine ait olan dolaba koymuş, eşyalarını da güzelce ayarlamıştı. Oda düzenleri tamamen değişmişti.
Bir kere çok sevdiği abisi olan biricik (!) Jimin'den kurtulmuştu. Artık V ve ikisi kalmışlardı bu odada.
"Kookie," dedi V, odaya dalarak. "Yataklarımızı birleştirelim mi?" Jungkook ona şaşkınlıkla baktı.
"Niye?"
"Çünkü tek kişilik yatağa iki kişi sığamaz da ondan." Jungkook, bu duyduğu sözlere öyle şaşırmıştı ki, Taehyung'un yaptığı anlatım bozukluğunu umursayamadı bile.
"N-ne?" Taehyung güldü.
"Zaten beraber yatıyoruz, birleştirirsek daha rahat."
Evet, çünkü iki kişilik yatak diye bir şey yok.
"Sadece bir kere beraber yattık." Jungkook neden kendini geri çekmeye çalışıyor ki? Düşünsenize hayatınızın aşkı size 'beraber yatalım' diyor ve siz diyorsunuz ki 'nah.'
Bu zeka bu bünyeye çok fazla çocuğum.
Ama her neyse ne, sonuçta V'nin istediği oldu ve yataklarını birleştirdiler. "Bundan sonra her zaman beraber yatacağız," dedi V gülerek.
"İnsanlarla beraber yatma takıntın neden var?" diye sordu Jungkook, yatağına otururken.
"İnsanlar değil, tavşanları tercih ederim," dedi ve ona göz kırptı V.
Jungkook kızarmaya başladığını hissetmişti. Kalbi deli gibi çarpıyordu.
Taehyung onunla bilerek flört ediyordu, sinirlendirmek ya da oyun oynamak için.
---
bts.bighitofficial
2.3M likes
bts.bighitofficial They put their beds together and now they have the biggest bed in the dorm but they still sleep like this lol #RM
(Yataklarını birleştirdiler ve şimdi yurttaki en büyük yatağa sahipler ama yine de böyle uyuyorlar lol)
Load more comments
taekookvkookis.real oh oh
noticemetaeoppa bu tavşan ne zaman bizimkilerle yaşamaya başladı ya
jungkookpark eh, başından beri onlarla yaşıyordum ki :/
taetae.69 ya tae oppa körle yatan şaşı kalkar yarın uyandığında aptal olacaksın diye üzülüyorum
thiefinthecards oy tavşanım <3 @taetae.69 kardeş oldu mu şimdi bu
jiminiebelongstomin ALLAAAAAH VKOOK IS REAL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vkook
FanfictionHayatımda ilk defa bir Instagram hikâyesi yazıyorum... --- isim bulamadım len mq Biz burada homofobikleri sevmiyoruz. Siz de bizi sevmeyin. Şiplemeyen okumasın çok basit. Bütün hakları Yoonmin'in şarap şişelerinin diplerine gizlidir.