1. Bölüm - Sen

72 4 0
                                    

Türkiye yaşadığım yer. Laik bir vatandaş olmak çok hoş olmayan bir şey. Bu yüzden özgürce yapabilirler, benim gibi olgun bir dergi modeli olarak çalışan bir kadın olmak da zaten yaygındır. Böyle bir meslekte, bir fotohoot yaparken, ya da hatta tek bir iş parçacığı olmadan giyinmiş, benim için yaygındır.

Bugün gece, photoshoot yapıldı. Şimdi iki kıtayı birbirine bağlayan köprü olan Bhosphorus'un etrafında bir yürüyüşe çıkıyorum. Orada yürürken Kız Kulesi, Galata Kulesi ve bu köprünün sonunda durduğum yerde görülebilecek birçok ibadet yeri de görüldü.

"Sanskar, neredesin? Seni özlüyorum. Lütfen beni bu kadar kalabalık yapmayın."

Benim adım Swara Sagim. Bu benim hikayem, Sanskar'ım da dahil olmak üzere her şeyi kaybeden günahkâr kız. Mesleğim o kadar ucuz, yetişkin dergisi modeli olduğu için beni bıraktığından beri bir yıl geçti.

Sanskar, seni özledim!
Tekrar görüşürsek herşeyi değiştiririm. Söz veriyorum.

Sende çok aşk, Sanskarim!

____

Ankara'da yaşarken onunla ilk karşılaşma. Ankara'dan çok uzak olmayan bir bara geldim. İçeri girdim ve orada oturdum, sonra bir içki ısmarladım. Yakında bar stadyumuna tırmanan bir adamı görmek için hayrete düştüm. Siyah tişörtteki o kadar yakışıklı ki bana aşık olmuştu, yüzümü bana sanki hayatımda hiçbir şey olmamış gibi sakince bakıyordu. Ranveer Demir'in dediği gibi - putperest roman yazarım, "Aşık hissediyorsanız, kalbiniz huzurlu hisseder. Geçmişte hatırlayacağınız bir kötülük yoktur, o kadar karanlık olabilir ki. onu ve onu. "

Gitarı tuttuğunu, gitarın dizelerini çaldığını ve sanguine duyduğunu gördüm ve şarkı söylemeye başladı.

OĞUZHAN KOÇ - BULUTLARA ESİR OLDU SÖZLERİ

Yine yaz bitti
Biz göremeden güneşi
Buluklara esukrs
Kararıp gitti, uyarm bilemeden neşeyi,
Büyük sandıklara koyduk

Gelen olmadı yerine ...
Kimse soruşturmak yüreğer bu koca boşluk niye?
Ah .. inen olmadı daha derine
Ki ben yormadım ben bu rüyayı
Birgün bile gidebileceğine

Yokuş yine yüz çevirdim aşka
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Sonbaharın tekrar bahar yok artık
Yağmuru vurunca derde dert oldu
Rüzgarı vurunca derbeder oldum

Çok melodili şarkı söylediğini duydum. Kalbim sakin gibi hissetti ve herşeyi unuttu. Hayatım çok fazla alkol içmişim gibi sarhoş olmuştu ve takılmaya başladı.

____

Sonunda 30 dakika içinde şarkıyı bitirdi. Barın sahibi ona inanılmaz miktarda para teklif etti. O gülümser bar sahibinden para alır ve ona teşekkür eder, sonra da bardan çıkar. Ben de onu takip ettim.

Barın dışında peşinden koştum, onu takip ettim ve onunla konuştum.

"Merhaba" diyorum, gülümsüyor. "Senin adın Sanskar, değil mi?"

Ondan herhangi bir gülümseme yok. Yüzü bana karşı yaslanmıştı. Benim hakkımda ne düşündüğünü bilmiyorum. "Evet."

"Senin şarkın iyi," dedim, olabildiğince geniş bir şekilde gülümsedim.

"Teşekkür ederim" dedi.

"Tanışabilir miyiz?" El sıkışırken bir işaret olarak uzanarak sordum. "Benim adım Swara Sagim, sadece Sagim'i ara. Ben Ankara'da bir yetişkin dergisi modeliyim."

El sıkışmamı cevaplamak için sessiz ve isteksizdi. Beni görmekten bıktı gibi görünüyor.

"Sanskar Ilgas."

"Arkadaşım olmak istiyorsun?"

Gözleri hala aynı, benden nefret ediyor. "Tamam."

____

Love And My Sing! Swara Versiyon (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin