3. Bölüm - Özlem

32 4 0
                                    

Hatırlıyorum, o anda bana çok zayıf bir gülümseme gösterdi ve herkesin başını eğdiğini söyledi. "Bir dahaki sefere tekrar yapma, huh?"

"Evet." Bana söylediği şeye uyup başını salladım.

____

Zaman geçtikçe, gün çok hızlı ilerledi. Arkadaşlık da dahil olmak üzere benden herşeyi bittiğinde hatırlıyorum.

Olaydan önce hatırlıyorum, telefonuma giren iki mesaj yollandığında. Ve sonra banyo bitti. Bana mesaj yollayan kişiyi kontrol etmek için oturma odasına girdim. Görünüşe göre Sanskar erkektir. Evet, Sanskar'ım!

Mesaj içerir;

Messaj:
Her zamanki yerde buluşacağız, çünkü seninle konuşmak istediğim bir şey var.

Sorunun başında ikinci mesajı okumadım, sadece okuduğum bir tane. Çünkü, birbirimizle tanıştığımız yerlere hemen acele etmeye hazırım. O zamandan sonra ne olduğunu unutmaktan mutlu oldum.

____

Bhosphorus köprüsüne gittim - o ve ben genellikle bir arabada buluştum. Sürüş sırasında, arabamın önünde duran ve durdu üç araba vardı. Bu yüzden o noktada durup arabadan çıkmalıydım. Ve sürprizine göre, çok iyi bildiğim bir adamdı.

"Merhaba canım!"

"Laksh ..." Ben mumya, sonra durakla. Tükürük için tükürüğü yut, Sanskar bunu biliyorsa ne olur? Aman Tanrım! Korkarım!

Bana bakıp yanaklarını şehvet dolu bir gülümseme ile okşuyor. Döndüm, ne yaptığını iğreniyorum. "Beni özledin mi?"

"Ne yapıyorsun, Laksh? Kes şunu! Artık bir şey değiliz!" Diye bağırdım, gözlerini kapatıp yüzüne bakmak istemiyormuş gibi.

Neredeyse beni orada taciz etti ve dudaklarımı kabaca öpmeye çalıştı. Görenlerin yardım etme cesareti yoktu, çünkü gardiyanların çoğu nöbet tutuyordu. Her şeyi reddetmeye çalıştım ama yapamadım. Çok güçlüyken, sonunda istifa ettim. Benim küçük kalbim histerik bir şekilde büyür; Neredesin Sanskar? Bana yardım et! Beni koruyabilecek tek kişi sensin, çünkü ben dicepertiikan olmak istemiyorum. Umuyorum!

Aniden bana yardım etmeye cesaret eden başkaları vardı, Laksh'in yakasını çekti ve muhafızlarıyla baş aşağı savurdu. Karşılıklı olarak, birbirlerinin kan ve yara izlerini yüzlerinin etrafında göstererek.

Kaybettiler, yalan söylediler ve acı içinde. Adam bana geldi.

"Sanskar ..." Ben mırıldanıyorum, elim göğüsleri kapatıyor. Çünkü kıyafetlerim o ahlaksız adam tarafından yıkılmıştı.

Bana bakmaktan hayal kırıklığına uğramıştı. "İyi misin?" Onun sesi çok yavaştı, beni ona çok suçluyordu. "Neden buradasın? Sana bir taksi takasında seni eve götüreceğimi söylemedim. Endişelenme, bunun için para ödedim. Öyleyse neden buradasın? Bir taksi ödemekten korkuyor musun? - "

Aniden Laksh'ın ayağa kalkıp heyecanlandığını anlatacak zaman yoktu; “Evet! O benimle oynuyor!” “Saçmalık beni şaşırttı.

"Swara," Sanskar yanıtladı. Laksh, Laksh ve koruması korunup ikimize yaklaştık. Dudağımı ısırıyorum, düz bakıyorum, sevdiğim adama sırılsıklam. Ah, Sanskar! Bu bir yalan!

"Biliyor musunuz efendim? O benim eski sevgilim! Bana her zaman iyi hizmet etti! Doğal olarak, eğer çıplak poz vermek ve yetişkin dergilerinde göndermek isteyen yetişkin dergilerinden bir model olsaydı. Sana iyi hizmet eder mi? O bir fahişe. Yani bu şekilde doğal! "Laksh, Sanskar'ı ateşli kılan saçmalığı konuşuyor, özellikle de beni" öfkesi "diye bağırdığında, öfkesini artık bocalamayacak. Koruma, güvendeyken, bir sohbette sessiz kaldım.

Love And My Sing! Swara Versiyon (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin