6 ay sonra ...
Istanbul, türkiye.Ne kadar soğuk olduğu umrumda değil ama yine de onunla olmak istiyorum. Nasıl değil, isminin sadece aşık olması zor olacaktı.
Ben ve o arkadaşız, ama benden uzak durmasına rağmen. Bazen sık sık kollarına sarıldım, ama bazen iğrenme ile elimi fırçaladı, şimdi kolunu sarstı. Biliyorum, aslında benden nefret ediyor. Benimle arkadaşlık etmek zorundaydı, ama bu konuda mutlu olmak için aptaldım.
Ben ve o Bhosporus boğazının sonunda durdu. Okyanusta yelkenli gemilerin enginliğini, ufukta uçan martıları, iki kıtanın köprüsünde parıldayan ışıklar ve gecenin romantik olmayan atmosferini renklendiren Ankara'dan İstanbul'a gece ışıltısını seyrediyor.
Geri döndüm, adamın yüzüne baktım, şimdi okyanusa odaklandım. Onunla konuşmak istedim, ama bu utanç beni böyle yapmamı engelledi. Denemeye devam edeceğim.
"Sanskar," dedim, düşük sesle. Sessiz, sessizdi ve cevap yoktu. Bu onun sırrı mı? "Eğer benim sevgilimsen, birlikte sıcak bir photoshoot yapacağız. Seninle gurur duyacağım Sanskar ...." Aniden onunla böyle konuştum. Bir şekilde aniden aklım böyle başlıyor ve kalbim her zaman onun olmaya çalışmamı teşvik ediyor? Bilmiyorum.
"Ben sadece bir sokak şarkıcısıyım, senin gibi değil. Ben de seninle kirlenmişim. Seni sevmiyorum ama bir şekilde benimle hareket et. Umarım bu bir teklif değildir," dedi soğukkanlı, bakmadan ben mi.
Ne dediğini anlamıyorum, bana söylediği şeyi sindirmeye çalışıyorum. "Hepimiz aynıyız, Sanskar. Farklı değil. Sen de ben pek çok kadın tarafından övünüyorsun. Biliyor musun Sanskar? Aslında seni övmek istiyorum, ama utanıyorum."
“Teşekkür ederim,” kısaca, dudaklarından başka bir kelime yoktu.
"Teşekkür ederim sizden harika bir şey. Artık benimle birlikte olmadığınızı hatırlayacağım."
_____
Sanskar'ımı denemeye devam ediyorum. Mücadelem asla onun için boşuna olmayacak. Onun için sonsuza dek sonsuza dek onu seviyorum, sevgimden asla ölmeyene kadar hayatım için kazanacağım ...
Benim aramda bir çok çatışma var, bunlardan biri de Ragkar çatışmasıdır - Sanskar'ı çok seven ve arkadaşlığımıza zarar veren kişi. Bundan dolayı, o sürüklenmeye başlar. Ancak, bir sorunla karşılaştığımda, beni korumaya geldi, bana baktı, her zaman benim tarafımdaydı ve o hep benim için oradaydı. Biliyorum, yavaşça beni kabul etmeye başladı ... arkadaşlıkla sınırlı olsa da.
Ragini'nin bana ne yaptığını, bana bakmak, bana karşı olmak, hatta beni öldürmek için ne yaptığını hatırlıyorum. Ah ... geçen sene olayı unuttuğumu boşver.
Sanskar'ın beni suçlamadan savunduğunda hala hatırladığım tartışma, bu konuda kendimi güvende hissetmemi sağladı.
"Sanskar, o fahişeye benden daha yakınlaşabiliyor musun? Seni çok seven biriyim. Seni ölümüne seviyorum!"
"Ck, aşk ölür müsün?"
"Evet."
"Beni seviyorsan, Swara'ya zarar vermezsin."
"O bir fahişe, bu doğal bir şey!"
"O zaman üzgünüm, seni sevmiyorum."
“Ne? Onu benden daha mı tercih edersin? Çok kötüsün, Sanskar!”
"Evet, kötüyüm. Öyleyse git."
"Tamam, ben gidiyorum. Bana hiç böyle konuşmadığı için pişman olacaksınız!"
Ona göre Sanskar'a daha çok yaklaşmak istedim, bu da bana deli gibi gülümsedi.
Tamam, hikayeye dönün.
Her zamanki yanıtıyla ilgisiz, kolumu onun etrafına koymayı denedim. Ama bu kez değil, sadece cevap verdi elimi şimdi elini sarıl, hatta bazen elimi yumuşak bir şekilde okşadı.
Arkadaşlığımı kabul ettiğine sevindim. Ve dostluk döneminde evini ziyaret edebilirim ve onunla birlikte sokaklarda müzik çalmak için ona da eşlik eder.
Bizim adım kaldırımda durdu, sonra ikimiz de yolun kenarındaki koltuklara oturduk. Bana bakmayan ona baktım.
"Sanskar," derim, o döner.
"Hmm ...?"
Yanaklarını tuttum, bir anlığına ona baktım, sonra dudaklarını yumuşak bir şekilde öptü. Gözlerim onu ilk kez öpebildiğim için gözyaşlarıyla doldu, ama cevap vermedi. Yakında öpücüğü bıraktım ve ara sıra ona baktım.
Bana benden nefret ediyormuş gibi sinirli bir şekilde baktı. “Bunu bir daha yapma! Yaptıklarını sevmiyorum!”
"Üzgünüm Sanskar," diye fısıldadım, başımı eğdim.
____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love And My Sing! Swara Versiyon (Türkçe)
Short StoryStatus: Final Author: Ipek Karayel Kızlık modeldeki bir kızın aşk hikayesi, barda bir şarkı önerisi alan bir sokak şarkıcısıyla buluşmak zorunda. Yakışıklı, otoriter, seksi. Kız aşık oldu. Ancak, erkek aslında kıza yakın bir şekilde tiksindi. "Eğer...