Feszülős fekete farmernadrág. A felsőtestem majdnem közepéig kigombolt mintás ing és kócos barna göndör fürtök, melyeken hála Istennek egy csepp zselé sincs. Így nézek ki jelenleg.
Ötkor vége lett a felvételnek. Három dalt énekeltem fel és szerencsére az első mindegyikből megfelelt, így nem kell tovább itt lennem. Bepattantam a managerem fekete mercijébe és indultam az iskolába, mint Marcel bátyja. Louis Egyedül ült a tizenötös terem tanári asztala mögött. Karjai az asztalon hevertek s alkarjára a feje volt ráhajtva. Egyenletesen lélegzett. Aludt. Nem bírva a véremmel lopakodtam oda hozzá és egy lágy puszit hintettem ajkaira, mitől azonnal kipattantak a szemei. Ijedten nézett rám.
- Mi történt? – kérdezte.
- Elaludt, Louis. Én pedig felébresztettem.
- Áh mindegy. - kelt fel a székből – Csak a negyedéves jegyeket szeretném közölni. Ön Marcel bátyja, igaz?
- Igen. A féltestvére vagyok. Nem ugyan az az anyánk.
- Értem. Rendben. Itt a napló, nézd át nyugodtan a jegyeit. – gyorsan átfutottam a már ismert jegyeket, elvégre mindet én szereztem és a jegyek kilencven százaléka ötös. Mi tagadás, tanulás nélkül is jó tanuló vagyok.
Louis Visszaült a székébe én előtte voltam. Pont szemben vele és mivel bedőltem, hogy közelebb legyek a napló papírjához, szemünk pont egy magasságban volt.
- Mr. Louis Tomlinson. – mondtam, elgondolkodva.
- Igen? – nézett rám.
- Beléd szerettem. – Mondtam tudatlanul.
- Tessék? Már megbocsáss. Én nem vagyok meleg.
- Hát persze hogy nem, Louis. Az a szűk nadrág. A vékony ajkaid. A mesés hajad. A tested. A nyakad. A nyelved. A lábaid… mind utánam vágyódnak. S látom, ahogy a dicsérő és teljesen őszinte szavaimra ágyéktájban szűkül a farmerod. Az arcod pedig kezd vöröses színt felvenni, ahogy eljut a tudatodig, hogy miket beszélek. Felizgultál rám és egyben dühös is vagy, hogy átlátok rajtad. Most pe- félbeszakított.
- Nem igaz!
- Most pedig makacson fel fogsz szólalni, eme tényeim ellen. Akartam mondani.
- Már miért kellene nekem a te hájas testedre felizgulnom?
- Tudom, hogy ezt nem gondolod komolyan, épp úgy ahogy a szerelmi vallomásom sem. De gondolkodj rajta. Tényleg tévedtem?
KAMU SEDANG MEMBACA
My lover is celebrity •Larry Stylinson•
RomansaBarna, göndör haj, smaragd zöld szemek, számtalan tetoválás, kockás has, izmost test, feszülős nadrágok, mintás ingek, 183 centiméter tömény tökéletesség. Ez vagyok én. Egy cseppet sem egoista tizenegyedik osztályos tanuló és énekes, Harry Styles. ×...