*Medya*
_______________Yoongi'in artık gayrimeşru bir çocuğu vardı ve benimle nişanlıydı. Ne yapacağımı cidden bilmiyordum.
Buldum! Ne yapacağımı buldum. Bu gece İngiltere'ye bir uçak bileti alıp Yoongi'ye gözükmeden gitmeliyim. En azından o da çocuğu ve yeni karısı ile mutlu olur. Ne kadar canımı yaksa da bu durum idare edebilirim gibi hissediyorum.
~Gece 00:15~
Uçak biletimi almıştım, valizimi de hazırlamıştım. Yoongi çok güzel uyuyordu. Ona son bir kez bakarak dudağına buse kondurdum ve gitme zamanımın geldiğini anlayarak ondan uzaklaştım.
Havaalanına gelmiştim ve anonsumu bekliyordum. Bir kaç dakidan sonra anonsu duydum ve uçağıma doğru ilerledim. Uçağa bindikten sonra koltuğuma yerleştim ve yolculuğun kısa sürede bitmesini diledim.
~Yolculuk bitişi~
Yolculuğum bitmişti sonunda. Uçaktan indim ve İngiltere havaalanına doğru ilerledim. Pasaport kontrolünden sonra çıkışa doğru yürümeye başladım taksi istemiştim bir tane buraya gelmeden önce satın aldığım evin adresini bir kağıda yazdım tarif etmekle uğraşamazdım, okulumun kayıt işlemlerini de bu hafta hallederim.
Havaalanında çıkmış, taksiye binmiştim. Şimdi ise satın aldığım eve doğru yol alıyordum. Kararlıyım kendi ayaklarımın üstünde durup yıkılmayacaktım.
~ Min Suga'nın Ağzından ~
Gece çok susamıştım, bu yüzden mutfağa inerek bir bardak su içtim. Sonra aklıma Hae Soo'ya hiç bakmadığım aklıma geldi ve onun odasına doğru yol aldım.
Kapısını çalmadan içeri girdim sonuçta nişanlısıydım. Odaya girdiğimde yatağa baktım fakat yatakta kimse yoktu toplu ve düzenliydi. Direkt dolabına baktım kıyafetleri yoktu.
Masasına baktım orada bir not vardı fakat kısa yazmıştı. Not kağıdı küçüktü yazısı da küçüktü, günlüğünden bir parça kopardığı anlaşılıyordu.
Notta;
"Sevgili Min Yoongi, seni çok seviyorum fakat senin artık bir çocuğun var. Aranızdan çekiliyorum belki mutlu olursun. Seni bırakmak istemezdim ama şartlar el vermiyor.
O gece o kadınla seni görünce sadece dedim ki" bu beni seven adam olamaz "ama o zaman hala ben seni seviyordum. Şimdi ise o kadından bir çocuğun var. Onunla evlen ve çocuğunu yalnız bırakma. Eğer kız olursa adını" Mazikeen" koy. Benim en sevdiğim isim çünkü. Ona baktıkça beni hatırla.
Şimdi gidiyorum sevgilim. Sana sevgilim demeyi çok isterdim ama artık diyemeyeceğim için buraya yazıyorum. Bebeğim seni çok seviyorum. Bir hayat boyu mutlu ol.... Seni seven karın Kim Hae Soo. "
Artık Hae Soo yoktu beni bırakmıştı. Sırf o sürtüğün yalanına inanıp beni terk etmişti. Şimdi ben onsuz nasıl yaşayacaktım. O sürtüğü bulup tabi ki de mahvedecekdim. Beni sevdiğim kadından ayırıp beni terk etmesine yol açmıştı. Çıldırmak üzereyim sevdiğim insanı kaybettim ben bu gece. Ben uyurken nasıl gidebilir?!
Hae Soo'yu geri kazanmalıyız onu geri getirmeliyim. Umarım bana inanır ve benimle birlikte evimize döner çünkü sevdiğin insanı kayıp etmek dünyada ki en zor şey olmalı. Tabi önce Gae Soo'nun yerini öğrenmeliyim...
___________________________________
OY SIRI +35
Sizi seviyorum yorum yapmayı unutmayın ❤️👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK //MYG #wattys2018
Fanfiction#Düzenlendi# "Zorla evlendirilen ve sonradan birbirine aşık olan iki gencin aşk öyküsü..." 10.06.2021:~#2chaeyong~ 22.08.2019:~#89Evlilik~ 23.08.2019:~#109Zoraki~ 27.04.2020:~#1chaeyong~ 01.05.2020:~#792bts~ 03.05.2020:~#600bts~ 04.05.2020:~#768bts~...