*Medya*
__________________* 4 gün sonra yazarın ağzından*
Hae Soo uyanmıştı. Fakat Yoongi ile hala barışmış değildi. Yoongi ne kadar yalvarsa da barışmamıştı, kim olsa barışmazdı bir kadının gururu onuru incinmişti. Gururu da geçtim sevdiği adam ona evlenme teklifi ettiği evde o kızla o gece birlikte olmuştu, ben bu yaptığını asla unutmayacaktım onu affetsem de asla unutmazdım.
* 1 gün sonra *
Yoongi ile Hae Soo evlerine gelmişlerdi. Ama Hae Soo direk eve gelince uyumak için yukarı çıkmıştı. Yoongi de bundan fırsat bilip ona sürpriz hazırlayacaktı, bu yüzden çeşitli ve güzel şeyler yapmıştı.
Sonunda sürprizi hazırlamıştı ve üstünü giyinmişti. Sırada yukarı çıkıp Hae Soo'yu uyandırması vardı.
Yıkarı çıktı, odaya girdi ve güzel kadına yaklaşıp uyandırmaya çalıştı. Güzel kız sonunda uyanmıştı ve Yoongi'yi öyle üstü başı giyinik düzgün görünce şaşırmıştı.
Yoongi'ye " Neden böyle giyindin?" dedi genç kız. Yoongi de " Aşağı da bir sürpriz seni bekliyor güzelim." demişti. Hae Soo çok heyecanlanmıştı fakat bunu belli etmeden umursamaz bir şekilde yataktan yavaşça dikleşerek kalktı. Direkt aşağı indi güzel bir masa, her yerde mumlar ve güller, romantik bir ortam vardı
*Hae Soo'nun ağzından*
Bunları görünce Yoongi'ye dönüp "bunlar ne Yoongi?" dedim. Kafası öne eğik bana "ben sadece gönlünü almak istiyorum güzelim. Özür dilerim senden beni affet n'olur." demişti bir özürle her şey halledilseydi Dünya da polise ihtiyaç duyulmazdı. "Bunları hazırlayınca böyle yapınca seni affetmem bekleme."diyip odama geri döndüm.
Yoongi aşağı da tek başına kalmıştı ne hali varsa görsün ben onu hemen affedemezdim. Bir kere kadınlık onurum kırıldı, kalbim incincdi. ALDATILDIM ben ya! Nasıl affedebilirim?
Ben yukarıdayken birden kapının zili çaldı merak edip aşağı indim birbirimize baktık ve sonra Yoongi, " ben bakarım." deyip kapıya doğru ilerledi.
Bende arkasından gitmiştim. Kapıyı açtığında karşısında o gün Yoongi'nin yattığı kız vardı ve ellerinde kağıtlar vardı.
Ben kızı görünce ne kadar sinirlensem de ne diyeceğini merak etmiştim. O sıra da kız söze başlamıştı zaten.
Kız Yoongi'ye bakarak, "Ben Yoongi den 2 haftalık hamileyim." dedi ve elinde deki kağıtları uzattı.
Ben daha fazla dayanamadım ve odaya gittim. Kapıyı da ardımdan kitledim. Duvarın köşesine çökerek ne yapacağımı düşünmeye başladım. Artık bir çıkış yolu bulamıyordum...
_______________________________________
OY SINIRI +30
SİZİ SEVİYORUM VOTELEMEYİ UNUTMAYIN ❤️❤️😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK //MYG #wattys2018
Fanfic#Düzenlendi# "Zorla evlendirilen ve sonradan birbirine aşık olan iki gencin aşk öyküsü..." 10.06.2021:~#2chaeyong~ 22.08.2019:~#89Evlilik~ 23.08.2019:~#109Zoraki~ 27.04.2020:~#1chaeyong~ 01.05.2020:~#792bts~ 03.05.2020:~#600bts~ 04.05.2020:~#768bts~...