12. BÖLÜM (DÜZENLENDI)

2.4K 164 55
                                    

*Medya*
_______________________

Yine o'nsuz bir güne başlamıştım. O'nsuz güne başlamak bana ölüm gibi geliyordu. Onu bulmuştum okulu bulmuştum bu hafta içinde okul işlemlerini halletmişti. Ben de matematik öğretmeni olarak atanabilirdim ve başardım da.

Bu sabah kalktığım da üstümü giyindim bavulumu alarak aşağı indim. Kahvaltımı yaptıktan sonra dışarı çıkarak arabama bindim. Sonuç olarak havaalanına gidip uçağa binecektim.

Sonunda hava alanına gelmiştim ve uçağının sırasına az bir sıra kalmıştı. 10-15 dk sonra anons edildi ve ben de uçağa doğru yol aldım. Arabamı da uçağın içinde ki Park alnına bırakmıştım.

V.I.P bölümü aldığım için yerim rahattı. Uçağa bindikten 20 dk sonra uykum bastırdı ve uyumak için koltuğumu yatak biçimine getirdim. Böyle uyuyabilirim. Yattıktan 5-6 dk sonra gözlerim kapanmaya başladı ve ben de açık tutmaya direnmeden uykunun kollarına kendimi bıraktım. Gözlerimi kapattıktan sonra aklımdan geçen tek düşünce Har Soo'nun yüzünü görme isteği olmuştu.

*Hae Soo'nun Ağzından*

Sabah dinç uyanmıştım. Bugün mutluyum çünkü okul yoook. Hem de bugün JB ile dışarı çıkacağız akşam yani.

Duşa girdim saçımı felan her şeyimi hallettim sonra, aşağı indim ve kahvaltımı yapmaya başladım. Kahvaltımı yaptıktan sonra tekrar yukarı çıktım ve dolabımın önüne geçerek ne giyeceğimi düşünmeye başladım.

Sonunda bir tane bulmuştum. Sonuç da bara gidiyorum ve güzel olmalıyım.

*Akşam saat 21:48*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Akşam saat 21:48*

Bunları giymişti ki ; bence güzel olmuştum. Şimdi sırada sadece JB 'u beklemek kalmıştı.

1-2 saat sonra JB gelmişti ve arabaya binerek evden uzaklaşmıştık. Bara gitmemize az kalmıştı. Bir süre sonra zaten gelmiş olurduk.

Bara gelmiştik ve ben arabadan iner inmez erkekler hayvan gibi bakmaya başlamıştı. Sinir olmuştum. JB arabayı valeye vererek yanıma geldi. Birlikte içeri gittik ve içeri sigara, içki ve ter kokuları kokuyordu. Cidden mide bulandırıcı.

Bir süre sonra bu iğrenç kokuya alışmaya başladım ve artık iğrenç gelmiyordu. Ne kadar saçma olsa da o koku artık normal bir koku gibi gelmeye başlamıştı.

Oturacağımız yeri kararlaştırdık ve yerimize oturduk. JB barmenin yanına gidip siparişlerimizi vermişti. O sırada yanıma biri geldi. Yakışıklıydı ama tanımıyorum. Bana dans etme teklif etmişti ben de kabul etmemiştim.

O sıra da JB yanıma gelmişti zaten. Çocuğun ısrarlarından sıkılmıştım ve Çocuğa bağırmıştım. O bağırmama karşın çocuk gitmişti.

Barmen bizim siparişlerimizi getirmişti. Biz içtikçe içmiştik, biz dediğim JB ben sadece 3 bardak shot içmiştim. Çok şarhoş olmuştu ve ağzında bir şeyler geveliyordu. Off ya ben şimdi bunu nasıl götürücem!?

ZORAKİ EVLİLİK //MYG #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin