Finnie💕: June sana bir şey söylemem gerekiyor
Finnie💕:Çok üzgünüm ama
Finnie💕: Artık biz olamayız
Finnie💕:Senden ayrılıyorum
**
Bu olan şeylerin rüya olmasını dua ediyordum. Ama gerçekti işte. Gerçekti. Elim ayağıma dolaşıyor, ne yapacağımı bilemiyordum.June🌙: Ne!?
Finnie💕:Nesini anlamadın?
Finnie💕:Senden ayrıldım
Finnie💕:Olan şey bu
June🌙: Şaka mı bu
June🌙:Şakaysa son ver şuna çünkü komik değil
Finnie💕: Şaka değil. Üzgünüm
Finnie💕:Görüşürüz
June🌙:Nasıl yani
(bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)June🌙: Engel mi?
(bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)***
Ağladığımı telefon ekranına düşen birkaç damla gözyaşından sonra farkettim. Bu da neydi böyle? Olanlar... Bana hiç mantıklı gelmiyordu. Finn böyle birisi değildi. Elbet bir sebebi olmalıydı. Ya da ben kendimi avutmaya çalışıyordum.Saat gece yarısı 3.30'du ve ben hala uyuyamıyordum. Bu olanlardan sonra nasıl uyuyabilirdim ki. Aralıksız 2 saattir ağlıyordum ve gözlerim acımaya başlamıştı.
En son saatin 05.00 olduğunu ve benim hala ağladığımı hatırlıyorum. Sonrasında yorgunluktan uyuyakalmışım.
***
Sabah annemler işe gittikten sonra direk lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Berbat görünüyordum. Gözaltlarım kızarmış ve morarmış, burnum peçeteyle silmekten tahriş olmuştu ve acıyordu.Kahvaltı ettikten sonra Aaliyah'ı aradım ve hemen bize gelmesini söyledim. Aaliyah benim kız kardeşim gibiydi. Ne zaman kötü bir durumda olsam yanımda olup bana destek olurdu.
Kapı çalınınca açtım ve hemen karşımdaki Aaliyah'a sarıldım. Karşılık verdi. İçeri geçtik.
"June berbat görünüyorsun kardeşim. Ne oldu anlat hadi."
"Finn.. Ayrıldık,yani o benden ayrıldı"
"He he"
Telefonumdan mesajları gösterdim.
"Aynen zaten ben de gerizekalıyım beni keklediğinizi anlamadım" dedi ve güldü.
"Değil. Şaka değil. Keşke olsaydı, ama değil."
"Nasıl ya?"
"Değil işte, bir de engellemiş"
"Çok kötü görünüyorsun. Bence uyumalısın. Biraz dinlen, sonra çaresine bakarız."
"Tamam." dedim ve yatağıma uzandım. Aaliyah da yanımdaki koltukta telefonuyla ilgileniyordu. Göz kapaklarım ağırlamaya başladı ve ben de uykuya teslim oldum.
Finn'den
Sadece planımı uyguluyordum. Bizim ekibi aradım ve eve çağırdım. Onların da bilmeye hakları vardı.
Birkaç saat sonra bize geldiklerinde koltuklara oturduk.
"Arkadaşlar size söylemem gereken şeyler var. Bir süredir bana bilinmeyen numaradan mesaj atan birisi vardı..."
Tüm olayları anlattıktan sonra
"...Ve aslında o kişi Ellie."
Jack :
"Saçmalama"
"Biliyorum şaşkınsın ama bu gerçek. Üzgünüm."
Onlara diğer kanıtları da gösterdim. Jack yıkılmış gibi görünüyordu.
"Jack bak-
"Bunu June ve diğer insanlar da bilmek zorunda. Onların da hakkı var" dedi Jack.
"Evet yakında bilecekler. Bakın şimdi plan şu....
☁️☁️☁️
Burda bitirdim za
Naber gençlik napıyorsunuz hayat nasıl gidiyorBazı aksaklıklardan dolayı uzun süredir bölüm gelmedi üzgünüm :/
Ha bu arada Best kankam aşkımın yazdığı kitabı okumanızı öneriyorum çok güzel yazıyor ama emeğinin karşılığını alamıyor
Hesabı :>Helinky8 <
Bu müqo kitabı okuyun canımlar ♥️☁️İyi akşamlar ♥️♥️♥️